کامل ترین فایل نقشه GIS معابر ارومیه

کامل ترین فایل نقشه GIS معابر ارومیه
نوع فایل
شیپ فایل
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

کامل ترین فایل نقشه GIS معابر ارومیه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل نقشه GIS معابر ارومیه با کیفیت عالی آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

دانلود شیپ فایل GIS شبکه معابر شهر ارومیه بصورت کامل

در این شیپ فایل تمامی معابر ارومیه از جمله راه های شریانی کامل میباشد

– قسمتی از جزئیات نقشه در عکس ها قابل مشاهده هستند.

تست شده و سالم با GIS 9.3

لایه های این نقشه:

-مسیر عادی

-بزرگراه

-آزاد راه

-مسیر های پیاده

-سکونتی و دسترسی

– نام مسیر ها

– و زیر لایه معابر

……………….

معرفی شهر ارومیه

اُرومیّه یکی از کلان‌ شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایرانکه در منطقه آذربایجان واقع شده‌ است. این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعیت، دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقهٔ شمال‌ غرب ایران به‌ شمار می‌آید. ارومیه با ۱۳۳۲ متر ارتفاع در غرب دریاچه ارومیه، در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته‌ است. هوای ارومیه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد می‌باشد.

در سده‌های گذشته رخدادها و حوادث متعددی از قبیل اشغال توسط عثمانی‌ها و روس‌ها را تجربه کرده‌ است. این شهر به سبب موقعیت مناسب که در میان شاه‌ راه ارتباطی قفقاز، میان‌ رودان و آسیای صغیر داشته در گذشته از مراکز تجاری منطقه به‌شمار می‌رفته‌ است. نقل مهمترین سوغات ارومیه است.

کامل ترین فایل نقشه GIS معابر ارومیه

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر