مجموعه کامل آگهی ترحیم با فرمت word

مجموعه کامل آگهی ترحیم با فرمت word
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

مجموعه کامل آگهی ترحیم با فرمت word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مجموعه کامل آگهی ترحیم با فرمت word قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بازدید کننده محترم در ابتدا مصیبت وارده به شما و خانواده محترمتان را تسلیت عرض می نماییم و از خداوند طلب صبر برای بازماندگان و طلب آمرزش و شادی برای آن مرحوم می نماییم.

تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم امیدوارم که غم آخرتان باشد .

 مجموعه فایل های  word  آگهی ترحیم

اگر به دنبال یک مجموعه آگهی ترحیم ، عرض تسلیت ،اعلامیه ابراز همدردی هستید با دانلود این مجموعه نیازهای شما برطرف خواهد شد. تمام فایل ها ورد هستند و به راحتی می توانید آنها را ویرایش کنید. تعداد این فایلها ۴۰ تاست که پیش نمایشی از آنها را در تصویر بالا مشاهده می کنید. می توانید بعد از ویرایش از آنها پرینت بگیرید.

همچنین فونت های مورد نیاز شامل فونت نستعلیق و دیگر فونت های پرکاربرد، برای ویرایش و تکمیل این فایل ها در مجموعه گنجانده شده است.

این مجموعه شامل :

آگهی ترحیم آماده مرد و زن – سوم ، چهلم ، سالگرد ، مراسم ختم
نمونه آگهی ترحیم مادر
اعلامیه فوت پدر
ابراز همدردی
اعلامیه عرض تسلیت
با عکس و بدون عکس
سایز آ چهار A4

برای دریافت فایل لطفا به راهنمایی های موجود در پایین توجه نمایید.

مجموعه کامل آگهی ترحیم با فرمت word

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر