کامل ترین پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید کود ورمی کمپوست

کامل ترین پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید کود ورمی کمپوست
نوع فایل
WORD , pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

 توضیحات فایل:

کامل ترین پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید کود ورمی کمپوست

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید کود ورمی کمپوست در قالب ورد و pdf آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کامل ترین پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تولید کود ورمی کمپوست

شرح مختصر:

کود ورمی کمپوست نوعی کود طبیعیست که از بازیافت زباله های شهری بدست آمده و امروزه بعنوان یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیا شناخته میشود. موارد مصرف کود ورمی کمپوست در گلخانه ها، باغات، گلهای آپارتمانی, و بسیاری از مزارع که به عناوین مختلفی فعالیت دارند استفاده میگردد. ورمی کمپوست جایگزین بسیار مناسبی برای کود شیمیایی میباشد. 

مقدمه (تاریخچه کمپوست)

تلنبار مواد آلی در یک مکان به منظور تجزیه و استفاده بعدی آن در کشاورزی قرن هاست که توسط زارعین با فرهنگ های مختلف انجام می گیرد. در چین بیش از دو هزار سال است که بقایای گیاهی را از طریق مخلوط کردن با فضولات انسانی و حیوانی مورد استفاده قرار می دهند. در اروپا استفاده از کمپوست ضایعات به منظور افزایش حاصلخیزی خاک به زمان رومی ها بر می گردد و این امر در بین زارعین رواج زیادی داشت .در اوایل قرن بیستم سر آلبرت هوارد انگلیسی تلاش زیادی در احیای صنعت کمپوست در اروپا نمود.

تعریف کمپوست

کمپوست شدن فرآیند پیوسته ای است که در آن مواد آلی توسط میکروارگانیسم ها شکسته می شود
(اکسیداسیون بیولوژیکی ) و به ماده پایداری تبدیل می شود که هوموس یا کمپوست نامیده می شود و درضمن اثرات سو نیز بر روی رشد گیاه و محیط زیست باقی نگذارد ( ۶). بعضی از محققان از کلمه کمپوست هم برای فرآیندهای هوازی و هم بی هوازی استفاده م ی کنند ولی در اروپا کلمه کمپوست فقط بر ای فرایندهای هوازی بکار می رود.

Image result for ‫دانلود پروژه کارآفرینی تولید کود ورمی کمپوست‬‎

موضوع ها و بخش های این پروژه شامل مقدمه،مبنای طرح،هدف طرح،سایر اهداف،ویژیگی محصول نهایی،انواع محیط های کشت،روش هایی پرورش کرم خاکی در ایران،نیازمد های طرح،سامانه کنترل کیفیت،طرح مالی،سرمایه گذاری ثابت طرح،محوطه سازی،ساختمانها،تاسیسات …..

مطالعه بیشتر