دانلود کتاب ورزش برای بیماران هموفیلی

دانلود کتاب ورزش برای بیماران هموفیلی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

 توضیحات فایل:

دانلود کتاب ورزش برای بیماران هموفیلی

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند کتاب ورزش برای بیماران هموفیلی ترجمه امین کوپایی در قالب pdf آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر دانلود کتاب ورزش برای بیماران هموفیلی

بنیاد امور بیماریهای خاص، نهادی غیردولتی است که فعالیت خود را در زمینه های  درمانی، آموزشی و ترویجی در حوزه پیشگیری، کنترل و کاهش آسیبهای ناشی از  بیماریهای خاص، از اردیبهشت ۱۳۷۵ آغاز کرده است. فعالیتهای بنیاد با هدف ایجاد عزم  ملی در توجه به مسایل بیماران خاص، همکاری و مشاوره برای بهره گیری بهینه از امکانات و اعتبارات، تجهیز و راهاندازی مراکز درمانی، ارتقای آگاهیها از راه گسترش برنامه های آموزشی و ترویج فرهنگ پیشگیری، همکاری با نهادهای علمی و اجرایی مردمی، دولتی و بین المللی برای تبادل اطلاعات و تجربیات و گسترش خدمات پژوهشی، آموزشی، درمانی و اجتماعی برای بیماران سازماندهی شده است. با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم بنیاد ارتقاء سطح آگاهیهای عموم نسبت به بیماریهای خاص بوده، طی ده سال فعالیت بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب، کتابچه، بروشور و پوستر آموزشی منتشر کرده است. تیراژ این انتشارات در مجموع به حدود ۵ میلیون نسخه میرسد که در اقصی نقاط کشور از طریق مراکز درمانی، دانشگاههای علوم پزشکی، نمایشگاهها و بیماران توزیع شده است.

سوالی که همواره در ارتباط با بیماران هموفیلی وجود دارد این است که چه ورزشهایی برای مبتالیان به این بیماری مجاز وقابل توصیه است ، که البته پاسخ این سوال بستگی به شرایط هر بیمار دارد.

این راهنما برای افراد زیر مناسب است :

• فیزیوتراپیستهایی که تجربه کمی در کارکردن با بیماران مبتال به اختالالت خونریزی دارند.
• پرستاران شاغل در بخشهای بازتوانی و دست یاران فیزیوتراپیستها
• بیماران مبتال به هموفیلی و خانواده هایشان

مطالعه بیشتر