توضیحات فایل:
برترین پاورپوینت اصول جذب حامیان ورزشی
کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند این فایل حاوی پاورپوینت اصول جذب حامیان ورزشی آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
عوامل رشد وتوسعه صنعت ورزش
– ورزشکار جدید ـ مسابقات ـ تماشاچیان ـ رسانه ها
– نهضت آمادگی جسمانی ـ وسائل ورزشی ـ علوم ورزشی
– جهانی شدن ورزش ـ مدیریت ـ اوقات فراغت
صنعت ورزش
– تفریح ـ آماتوریسم ـ نیمه حرفه ای ـ حرفه ای ـ تجارت ـ صنعت
بازاریابی ، پایه های حامیان ورزشی
– تعریف بازاریابی ـ مدیریت بازاریابی ورزش ـ مصرف کنندگان ورزشی ـ محصول ورزشی ـ ابعاد بازاریابی ـ وظایف مدیریت بازاریابی ـ هشت وضعیت
چارچوب اقتضای برنامه استراتژیک بازایابی
برنامه ریزی ـ اجراء نظارت و کنترل
حامیان ورزش
دلایل حامی بخشیدن ـ تدوین استراتژی موفقیت ـ جام جهانی و حامیان ـ المپیک و حامیان – امتیازات حامیان درجه یک در المپیک
بازاریابی ، پایه های حامیان ورزشی
– تعریف بازاریابی ـ مدیریت بازاریابی ورزش ـ مصرف کنندگان ورزشی ـ محصول ورزشی ـ ابعاد بازاریابی ـ وظایف مدیریت بازاریابی ـ هشت وضعیت
چارچوب اقتضای برنامه استراتژیک بازایابی
برنامه ریزی ـ اجراء نظارت و کنترل
حامیان ورزش
دلایل حامی بخشیدن ـ تدوین استراتژی موفقیت ـ جام جهانی و حامیان ـ المپیک و حامیان – امتیازات حامیان درجه یک در المپیک
عوامل رشد وتوسعه صنعت ورزش
– افزایش ورزشهای جدید
– جذاب تر شدن مسابقات
– رشد تماشاچیان
– افزایش رسانه های ورزش
– شروع نهضت آمادگی جسمانی در سالهای ۱۹۷۰
– تنوع وسایل ورزشی
– رشد علوم ورزشی
– جهانی شدن ورزش
– تخصصی شدن مدیریت ورزشی
– علاقه شدید به اوقات فراغت
بازاریابی ، پایه های حامیان ورزش
تعریف بازاریابی : یک فرآیند اجتماعی است که افراد و گروهها را قادر می سازد تا از طریق تولید ، عرضه ومبادله محصولات و خدمات ارزشمند به آنچه مورد نیاز است دست یابند .
- تولید
- عرضه
- مبادله ( نتیجه مبادله می بایستی ایجاد ارزش نماید )
- محصول
- خواسته ها و نیازها
کلمات کلیدی:برترین پاورپوینت – اصول جذب – حامیان ورزشی