دانلود ویژه کتاب طراحی الگوریتم +نمونه سوالات درس طراحی الگوریتم

دانلود ویژه کتاب طراحی الگوریتم +نمونه سوالات درس طراحی الگوریتم
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

 توضیحات فایل:

دانلود ویژه کتاب طراحی الگوریتم +نمونه سوالات درس طراحی الگوریتم

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند، کتاب طراحی الگوریتم همراه با نمونه سوالات درس طراحی الگوریتم در قالب pdf آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫کتاب طراحی الگوریتم‬‎

شرح مختصر:

طراحی الگوریتم دانش ساخت الگوریتم برای حل مساله‌ است. طراحی الگوریتم کاربردی را مهندسی الگوریتم می گویند. الگوهای طراحی الگوریتم تکنیک‌ های طراحی و اجرای طرح‌ های الگوریتم هستند. در این پست کتاب طراحی الگوریتم حمیدرضا مقسمی را آماده کرده ایم که در ۵ فصل تهیه شده است.

در هر فصل برای هر الگوریتم، مسائل، پارامترها و مثال ها بطور کامل توضیح داده شده است. کتاب حاضر یکی از مهم ترین منابع کنکورکارشناسی ارشد است که هم اکنون می توایند آن در ادامه مطلب دانلود نمایید.

فهرست:

فصل اول:

پیچیدگی زمانی ومرتبه اجرایی

فصل دوم:

حل روابط بازگشتی

فصل سوم:

روش تقسیم وغلبه

فصل چهارم:

برنامه نویسی پویا

فصل پنجم:

روش حریصانه

دانلود نمونه سوالات درس طراحی الگوریتم 

طراحی الگوریتم دانش ساخت الگوریتم جهت حل مساله‌ می باشد. طراحی الگوریتم کاربردی را مهندسی الگوریتم می نامند. الگوهای طراحی الگوریتم، تکنیک‌ های طراحی و اجرای طرح‌ های الگوریتم می باشند

در اینجا برای دانشجویان گرامی، نمونه سوالات درس طراحی الگوریتم را در قالب یک فایل pdf آماده کرده ایم که شامل ۲۰ سوال تستی و ۴ سوال تشریحی است.

امیدواریم که با مطالعه و بررسی این سوالات، بتوانید این درس را با نمره ای خوبی پاس کنید. 

دانلود ویژه کتاب طراحی الگوریتم +نمونه سوالات درس طراحی الگوریتم

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر