دانلود طلایی خلاصه کتاب ساختمان گسسته +نمونه سوال و حل تمرینات

دانلود طلایی خلاصه کتاب ساختمان گسسته +نمونه سوال و حل تمرینات
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

 توضیحات فایل:

دانلود طلایی خلاصه کتاب ساختمان گسسته +نمونه سوال و حل تمرینات

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل حاوی خلاصه کتاب ساختمان گسسته همراه با نمونه سوال و حل تمرینات در قالب pdf تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند، این فایل حاوی خلاصه کتاب ساختمان گسسته همراه با نمونه سوال و حل تمرینات در قالب pdf می باشد. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

درس ساختمان گسسته یکی از دروس پایه برای رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی می باشد. کتاب ساختمان گسسته دکتر قلی زاده یکی از کامل ترین منابع این درس است که می توان گفت تقریبا در تمامی دانشگاه های ایران به عنوان منبع درس، توسط اساتید محترم معرفی می شود.

در این پست خلاصه ای مفید از این کتاب را به همراه نمونه سوال و حل تمرینات هر فصل برای شما دانشجویان عزیز آماده کرده ایم که شامل مهمترین مفاهیم مورد نیاز است.جزوه حاضر شامل هفت فصل در ۵۰ صفحه به صورت PDF می باشد.

نام : کتاب ساختمان گسسته

تالیف : دکتر بهروز قلی زاده

تعداد صفحات : ۵۰ صفحه

فرمت فایل: PDF

فهرست :

فصل اول :

حساب گزاره ها

فصل دوم :

روابط

فصل سوم :

توابع

فصل چهار :

مجموعه های مرتب

فصل پنجم :

روابط بازگشتی

فصل ششم :

مروری بر نظریه ی گرافها

فصل هفتم :

درخت ها

دانلود طلایی خلاصه کتاب ساختمان گسسته +نمونه سوال و حل تمرینات

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر