پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه

پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
2,500 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند این فایل حاوی پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه در ۳۱۲ اسلاید آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه‬‎

 

نوع فایل :pptx

تعداد صفحات :۳۱۲

شرح مختصر:

پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه به تعریف و توضیح مفاهیم در کنترل پروژه میپردازد این مبحث بیشتر برای رشته های مهندسی صنایع مفید می باشد. تمام کسانی که می خواهند با مفاهیم اولیه کنترل پروژه به صورت خلاصه آشنا شوند می توانند از این پاورپوینت استفاده کنند.

 

پروژه چیست ؟‌ مدیریت و کنترل پروژه به چه معناست ؟

در زبانهای گوناگون و حتی در سازمانهای مختلف هر کشور در مورد واژه‌های برنامه ، طرح یا پروژه ، اختلافات لغوی ، معنایی و قانونی وجود دارد ؛ از این رو چهارچوب آنان روشن و آشکار نیست و گاه به جای یکدیگر نیز استفاده می‌شوند .

آرمانها و اهداف تعیین‌شده حکومت در سطح برنامه‌ریزی بلندمدت یا استراتژیک ، برنامه  (Plan)نامیده می‌شود که این برنامه‌ها دارای اهداف کیفی می‌باشند . مانند برنامه توسعه صنایع شیمیایی ، برنامه توسعه شبکه راه‌های کشوری ؛ دستیابی به این اهداف و آرمانها در یک فاصله زمانی بلندمدت که معمولا بین ده تا بیست‌وپنج سال است ، امکانپذیر می‌باشد .

پس از اینکه برنامه‌ها در سطح برنامه‌ریزی بلندمدت مشخص گردیدند ، هر برنامه در سطح برنامه‌ریزی میان‌مدت یا تاکتیکی توسط مدیریت طراز اول یا سیستم اجرایی کشور به مجموعه‌ای از طرحها (Program) یا برنامه‌های اجرایی تفکیک می‌شود که شامل مجموعه‌ای از تصمیمات مقطعی یا اجرایی هستند که ظرف پنج تا ده سال آینده باید اجرا و به نتایج موردنظر برسند .

فهرست مطالب پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه

انواع پروژه

تعرف و مراحل پروژه

تاریخچه مدیریت پروژه

نمودار فرایند برنامه ریزی و کنترل پروژه

ساختار شبکه

انواع وابستگی

گانت چارت

روش مسیر بحرانی

انواع شناوری

واقعه کلیدی

وابستگی ربطی و گره ای

شبکه تقدمی یا مستطیلی

آشنایی باPMBOK

استانداردهای مدیریت پروژه

موازنه هزینه و زمان

الگوریتم ابتکاری

هزینه های غیر مستقیم پروژه

الگوریتم زیمنس

تخصیص منابع محدود

تسطیح منابع

الگوریتم برگس

…………..

مطالعه بیشتر