جدیدترین نقشه شهر سمنان در محیط اتوکد (DWG)

جدیدترین نقشه شهر سمنان در محیط اتوکد (DWG)
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

جدیدترین نقشه شهر سمنان در محیط اتوکد (DWG)

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند این فایل حاوی نقشه شهر سمنان در محیط اتوکد در قالب dwg آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

نقشه اتوکد شهر سمنان در فرمت DWG

معرفی شهر سمنان 

یکی از شهرهای ایران، مرکز استان سمنان و شهرستان سمنان است. این شهر در جنوب رشته کوه البرز و شمال دشت کویر در راه تهران به خراسان قرار گرفته است. آب و هوای آن خشک و معتدل می‌باشد. این شهر از سوی خاور با شهرهای دامغان و شاهرود، از شمال به درجزین و مهدی شهر، از باختر به شهرستان سرخه همسایه است. در طول جغرافیایی ۵۳ درجه و ۲۳ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۳۴ دقیقه واقع شده و ارتفاع متوسط آن از سطح دریا ۱۱۳۰ متر است. همچنین فاصله آن تا تهران ۲۱۶ کیلومتر است و به راه آهن سراسری تهران_مشهد، متصل می‌باشد. جمعیت شهرستان سمنان بر اساس نتایج سرشماری سال ۱۳۹۰ خورشیدی، برابر بر ۱۸۲٬۲۶۰ نفر که با این آمار دومین شهرستان استان پس از شاهرود نود و پنجمین شهرستان بزرگ ایران است .البته در حال حاضر سمنان با جدا شدن شهرستان سرخه و شهرستان بسطام از شاهرود، سمنان با جمعیتی بیش از ۱۷۵۰۰۰ نفر بزرگ ترین شهرستان استان می باشد.

جدیدترین نقشه شهر سمنان در محیط اتوکد 

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر