جدیدترین نقشه زمین شناسی شهرستان کرمان

جدیدترین نقشه زمین شناسی شهرستان کرمان
نوع فایل
Shp
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,900 تومان٪92 تخفیف

شرح مختصر:

جدیدترین نقشه زمین شناسی شهرستان کرمان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه زمین شناسی شهرستان کرمان ژئورفرنس شده با فرمت shp قابل تبدیل به KML و با قابلیت باز کردن و ویرایش در نرم افزار های Arc GIS ، Global Mapper تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نقشه زمین شناسی شهرستان کرمان

شامل سازندهای زمین شناسی استان کرمان

شیپ فایل زمین شناسی استان کرمان ژئورفرنس شده با قابلیت اجرا و ویرایش در QGIS , Globa Mapper , Arc GIS همراه با فیلدهای نام علمی ، نام لاتین لایه ، مساحت و…

Projected Coordinate System: WGS_1984_Lambert_Conformal_Conic
Projection: Lambert_Conformal_Conic
Linear Unit: Meter
Geographic Coordinate System: GCS_WGS_1984
Datum: D_WGS_1984
Prime Meridian: Greenwich
Angular Unit: Degree

  • زمین شناسی
  • شیپ فایل
  • شیپ فایل زمین شناسی
  • نقشه زمین شناسی
  • شیپ فایل زمین شناسی استان کرمان
  • لایه GIS زمین شناسی استان کرمان
  • لایه جی آی اسی  
  • نقشه زمین شناسی استان کرمان

زمین شناسی شهرستان کرمان

 بطور کلی می توان استان کرمان را از نظر واحدهای ساختمانی و گسترش حوزه های رسوبی در زون ایران مرکزی قرار داد. همچنین این استان از نظر واحدهای تکتونیکی مرتبط با بلوک طبس وسلسله کوه های طبس- کرمان دانست. دراین باره می توان چنین اضافه نمود که:

بلوک طبس با پی سنگ پر کامبرین در اینفراکامبرین و پالئوزوئیک از گسترش جانبی برخوردار است که در سلسله کوه های طبس- کرمان پالئوزوئیک بندرت دیده میشود در عوض رسوبات تریاس- لیاس بسیار ضخیم و روند کلی آنها شمالی- جنوبی است.

اگر بخواهیم حوزه رسوبی ایران مرکزی را بطور خلاصه شرح دهیم می توان گفت،در این حوزه ضخامت بیرون زدگی سنگ های پر کامبرین پیشین متجاوز از ده هزار متر می باشد که از فرسایش سنگ های قدیمی تر بوجود آمده است. این مجموعه، بر اثر کوهزائی کاتانگائی شدیداً دگرگون شده و پلاتفرم ایران مرکزی را تشکیل داده است که از پرکامبرین پسین تا تریاس رسوبات قاره ای یا دریایی کم عمق روی انرا می پوشاند.

مطالعه بیشتر