کامل ترین طرح جامع بوئین زهرا

کامل ترین طرح جامع بوئین زهرا
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

کامل ترین طرح جامع بوئین زهرا

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل سه جلد گزارش کامل مطالعات شناخت طرح جامع شهر بوئین زهرا برای دانلود قرار داده شده است. این گزارش‌های مطالعاتی با فرمت WORD می‌باشند. با کلیک بر روی عناوین مجلدهای گزارش در ذیل می توانید فهرست مطالب آنها را دانلود کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫طرح جامع بوئین زهرا‬‎

جلد اول

جلد دوم

جلد سوم

کامل ترین طرح جامع بوئین زهرا

شروع عملیات طرح جامع بوئین زهرا براساس شرح خدمات مربوطه و تحویل نقشه‌های پایه شهر بوئین زهرا از تاریخ ۱/۹/۱۳۸۶ می‌باشد. شهر بوئین زهرا که مرکز شهرستان مربوطه از شهرهای استان قزوین می‌باشد در جنوب استان و در مسیر راه قزوین به ساوه قرار گرفته است. سعت شهر بالغ بر ۴۴۶٫۴۴ هکتار و قزوین مهم‌ترین و نزدیک‌ترین شهر به آن می‌باشد. فاصله بوئین زهرا تا مرکز استان (قزوین) در حدود ۵۵ کیلومتر گزارش گردیده است.

تاریخچه بوئین زهرا :

ابتدای شکل گیری و نام بوئین زهرا را از موقعیت اولیه دهستان زهرا می توان دید. زیرا این ناحیه و چگونگی ماخوذ از زهرا منسوب به دختر روی صاحب ری است که همین نام را داشته و آن را به دخترش بخشیده است و او در آنجا بنائی کرد ولی در اینکه تا چه حد نام این دهستان با نام دختر صاحب ری ارتباط دارد جای بحث است. از اینرو با توجه به وجود تمدن پیش از اسلام در این منطقه بی مناسبت نخواهد بود اگر اساس این نام را مربوط به قبل از اسلام بدانیم که با جزئی تغییر، بصورت کنونی درآمده است.

از طرف دیگر ” با توجه به تپه  های باستانی موجود در منطقه باید گفت که سابقاً وجود تمدن در این ناحیه به دورانهای بسیار کهن مربوط می گردد. برخی از نویسندگان دوران اسلامی از این ناحیه در آثار خود یاد نموده اند.” (ورجاوند، ۲۶۱:۱۳۴۹) ” درباره نام این ناحیه و چگونگی آن در فصل چهارم تدوین چنین آمده است : دیگر از نواحی قزوین ابهر رود و ناحیه دیگر زهرا است که ناحیه ای آباد و دارای آب و میوه های فراوان است و قصبه او مسکن می باشد.

مطالعه بیشتر