تحقیق برتر صنایع با عنوان ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن

تحقیق برتر صنایع با عنوان ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,850 تومان

توضیحات فایل:

تحقیق برتر صنایع با عنوان ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن

دانشجویان گرامی و دانش پژوهان ارجمند ،در این بخش تحقیق صنایع با عنوان ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن در قالب pdf و در ۸۵ صفحه تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است. در صورت نیاز می توانید این محصول ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمائید.

شرح مختصر:

شرکت های بیمه باید عملکرد موففیت امیزی در انجام اهداف خود داشته باشند آگاهی از اینکه عملکرد سازمان تاچه حد در جهت رسیدن به این اهداف و موقعیت سازمان در محیط پیچیده و پویای امروز کجاست ،برای مدیران و سازمان ها اهمیت فراوانی دارد.

ادامه حیات و فعالیت سازمان را ،توانایی رقابت و اتخاذ مناسب ترین سیاست در مقابل تغییرات محیطی تعیین می کند.

یکی از موثرترین روش های مورد استفاده سازمان ها در این خصوص ،استفاده از ارزیابی عملکرد برای تعیین نقاط ضعف وقوت سازمان جهت رفع انها و نقاط قوت انها جهت بهبود می باشد.

ارزیابی و مدیریت عملکرد علاوه بر کمک به سازمان برای افزایش توانایی رقابت ،در تعیین وپیاده سازی استراتژی ها نیز نقش بر جسته ای را ایفا می کند. در این راستا،داشتن الگویی جهت ارزیابی عمکرد استراتژی سازمان ضروری است ویکی از این روش ها کارت امتیازی متوازن است که برای اولین بار برای ارزیابی عملکرد سازمان ها معرفی شد .

به عنوان یکی از روش های برای برنامه ریزی استراتژیک به گونه ای که قابل پیاده سازی باشد مطرح است وکارت امتیازی متوازن یک مفهوم مدیریتی میباشد که به همه مدیران در همه سطوح کمک میکند تا بتوانند فعالیت های کلیدی خود را کنترل کنند .

این پروژه به دنبال ارایه یک مدل مناسب برای ارزیابی عملکرد در سازمان هایی ،مثل سازمان بیمه می باشد.

امروزه مدیران ارشد بسیاری از شرکتها و سازمانها وقت و انرژی و منابع مالی قابل توجهی را صرف تدوین استراتژی های اساسی سازمانهای خود می کنند ولی اکثر آنها از عدم اجرای مطلوب استراتژی های خود سخن میگویند.

چشم اندازی که این مدیران برای سازمان خود تصور میکنند برای خود آنها کاملاً روشن است ولی آگاهی و درک کارکنان از این چشم انداز بسیار کم و هم سویی و همدلی آنها برای تحقق اهداف منبعث از این چشم انداز بسیار کمتر است.

بنابراین مدیران ارشد همواره در جست و جوی راه حلی برای حصول از اطمینان از اجرای استراتژی های خود بوده اند و در این میان روشهای ارزیابی به عنوان ابزاری جهت کنترل اجرای استراتژی های خود برگزیده اند در عصر اقتصاد مبتنی بر دانش فعالیت ارزش آفرین سازمانها متکی به داراییهای مشهود آنها نیست.

مطالعه بیشتر