برترین فایل خلاصه درس ژئوتکنیک لرزه ای

برترین فایل خلاصه درس ژئوتکنیک لرزه ای
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
29,000 تومان

توضیحات فایل:

برترین فایل خلاصه درس ژئوتکنیک لرزه ای

دانشجویان و کاربران گرامی محصول مورد نظر شامل خلاصه درس ژئوتکنیک لرزه ای در فرمت word -قابل ویرایش در ۶۴ صفحه آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

دانلود خلاصه درس ژئوتکنیک لرزه ای،

در قالب word و در ۶۴ صفحه، قابل ویرایش

شامل سرفصل های:

آنالیز خطر لرزه ای

تحلیل خطر زلزله به روش PSHA و DSHA

مدل های کاهندگی

بحث Site effect یا اثر ساختگاه

روش های مختلف تخمین تغییرمکان های ماندگار شیب ها در هنگام وقوع زلزله

روانگرایی 

توضیحات:

مجموعه حاضر، خلاصه درس ژئوتکنیک لرزه ای، از دروس بسیار مهم و سخت دوره دکتری مهندسی عمران گرایش ژئوتکنیک می باشد که توسط دانش آموخته دکتری ژئوتکنیک، تهیه و تدوین شده است.

این مجموعه از بهترین منابع درسی، از جمله کتاب های فارسی و انگلیسی مربوط به علم ژئوتکنیک لرزه ای (Geotechnical Earthquake Engineering by kramer) و نیز از بهترین جزوات کلاسی تهیه و تدوین شده است. 

از آن جا که این درس با وجود داشتن علوم مربوط به دینامیک خاک می تواند برای دانشجویان و محققین بسیار چالش انگیز و پیچیده باشد و نیز سر فصل های درسی آن بسیار فشرده و پرحجم است، این خلاصه مفید و مختصر بسیار می تواند راه گشا بوده و یادگیری را سریع و آسان تر بسازد……

  • گالری تصاویر 

 برترین فایل خلاصه درس ژئوتکنیک لرزه ای

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر