برترین پروپوزال برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری

برترین پروپوزال برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان
به زودی ...

توضیحات فایل:

برترین پروپوزال برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری

در این بخش پروپوزال برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در فرمت word – قابل ویرایش در ۲۶ صفحه را آماده دانلود جهت استفاده دانش پژوهان گرامی قرار داده ایم در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت تهیه نمایید.

Afbeeldingsresultaat voor ‫برترین پروپوزال برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری‬‎

شرح مختصر برترین پروپوزال برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری

بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک ملی در این پژوهش به بررسی علاقه مشتریان بانک ملی ایران برای اجرای CRM میپردازیم که آیا از نظر آنها اجرای این فرایند تا چه اندازه باعث رضایت و بالا رفتن وفاداری آنها خواهد شد ؟

الف- عنوان تحقیق

۱- عنوان به زبان فارسی:

بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک ملی

۲-  عنوان به زبان انگلیسی / (آلمانی، فرانسه، عربی):

تذکر: صرفاً دانشجویان رشته ‏های زبان آلمانی،‌فرانسه و عربی مجازند عنوان پایان ‏نامه خود را به زبان مربوطه در این بخش درج نمایند و برای بقیه دانشجویان، عنوان بایستی به زبان انگلیسی ذکر شود.

ب – تعداد واحد پایان‏نامه: ۶

ج- بیان مسأله اساسی تحقیق

به طور کلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه ‏های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و منظور از تحقیق) :

در هر سازمان اعم از تولیدی و خدماتی مهمترین عامل جهت حفظ وبقای سازمان مشتریان آنها هستند به نحوی که چنانچه سازمان درجلب رضایت و وفاداری آنها موفق شود زمینه رشد و بقای طولانی مدت خود را مهیا نموده است با وجود اینکه سودآوری و نگهداری مشتریان به عنوان هسته مرکزی کسب و کار یک سازمان مطرح است ولی اگر یک سازمان مشتریان خود را از دست بدهد در حالیکه نتواند به این سوال پاسخ دهد که عملکرد سازمان چگونه باید باشد تا بتوان مشتریان را نگهداری کرد کار زیادی نمیتوان برای آن سازمان انجام داد. بنابراین تلاش برای بالا بردن سطح کیفی خدمات و همچنین توجه به راهکارهایی که باعث بالا رفتن حس وفاداری مشتریان نسبت به سازمانها میگردد باید در اولویت برنامه های سازمانهای بازرگانی قرار گیرد.

ط-  سؤالات تحقیق:

آیا میان برقراری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و میزان خدمات بانک ، همبستگی مثبت وجود دارد؟

آیا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دارای عواملی تاثیرگذار بر افزایش خدمات بانک می باشد؟

آیا برقراری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به افزایش خدمات بانک کمک می کند؟

آیا می توان با بهبود سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، میزان خدمات بانک را بالا برد؟

ی-  فرضیه‏ های تحقیق:

فرضیات تحقیق

میان برقراری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و میزان خدمات بانک ، همبستگی مثبت وجود دارد برقراری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به افزایش خدمات بانک کمک می کند با بهبود سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، می توان میزان خدمات بانک را بالا برد……………

مطالعه بیشتر