دانلود فایل طرح جامع گرمسار

دانلود فایل طرح جامع گرمسار
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل طرح جامع گرمسار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت مروری بر طرح جامع شهر گرمسار درس شهر نشینی و برنامه ریزی شهری در ایران رشته جغرافیا و بر نامه ریزی شهری منبع اطلاعاتی وزارت مسکن و شهرسازی ( سازمان ملی زمین و مسکن ) در ۷۸ اسلاید آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

نوع فایل :ppt

تعداد صفحات :۷۸

شرح مختصر دانلود فایل طرح جامع گرمسار

منطقه گرمسار قسمتی از فلات مرکزی ایران است و آب و هوائی مشابه با سایر نقاط حاشیه این فلات را داراست .
بخش مرکزی ایران از یک فلات وسیع تشکیل یافته که از اطراف آنرا کوههای مرتفعی احاطه نموده و مانع از نفوذ رطوبت دریاهای اطراف به این منطقه می گردند. بخش عمده این قسمت از کشور ما دارای آب و هوای نوع خشک است که در آن میزان تبخیر بیش از تراوشات جویاست .

تغییرات فصلی عوامل آب و هوائی از جمله تابش آفتاب در گرمسار خیلی زیاد است و تابستانهای این ناحیه بسیار گرم و خشک می باشد و همین خشکی است که حرارت و دمای بیش از حد را متحمل نموده است. قسمت اعظم منطقه گرمسار دارای آب وهوای گرم بیابانی بوده یعنی گرم و خشک در تابستان و سرد و خشک در زمستان است .

۱- بارندگی:

در سال ۷۹ میزان بارندگی در ایستگاه گرمسار ۱۳۶.۳ میلی متر گزارش شده بیشترین بارندگی در این ایستگاه مربوط به آذرماه با ۳۹٫۳ میلی متر می باشد .

بیشترین بارندگی فصلی در پاییز با ۶۵٫۵ درصد کل بارندگی سالیانه سال ۷۹ است. در سال ۷۹ در سطح شهرستان گرمسار بیشترین بارندگی مربوط به ایستگاه داورآباد با ۱۳۷٫۳ میلی متر و کمترین بارندگی مربوط به ایستگاه ده نمک با ۱۰۲٫۸ میلی متر ثبت گردیده است .

۲- دما:

در سال ۷۹ میانگین درجه حرارت سالانه گر مسار ۱۹٫۱ درجه سانتیگراد می باشد و در بین شهر های گر مسار، شهر آرادان با دمای ۱۸٫۵ درجه سانتی گراد در سال ۷۹ سردترین شهر می باشد .

ویژگیهای انسانی

جغرافیای تاریخی گرمسار-۱-۳
جمعیت گر مسار-۲-۳
تحولات جمعیت-۳-۳
تحولات جمعیت شهرستان گرمسار-۱-۳-۳
تحولات جمعیت شهر گر مسار-۲-۳-۳
تحولات جمعیت شهرستان و شهر گر مسار طی سرشماری ۱۳۳۵الی ۱۳۸۰-۳-۳-۳
جمعیت و خانوار شهرستان گر مسار بر حسب تقسیمات کشوری ۱۳۷۵-۴-۳-۳
سواد-۵-۳-۳
مهاجرت-۶-۳-۳
وضعیت اشتغال و فعالیت در شهرستان گر مسار-۷-۳-۳
 گروههای عمده شغلی شهر گر مسار-۸-۳-۳

مطالعه بیشتر