برترین فایل طرح توجیهی راه اندازی رستوران

برترین فایل طرح توجیهی راه اندازی رستوران
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

برترین فایل طرح توجیهی راه اندازی رستوران

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل طرح توجیهی راه اندازی رستوران در قالب فایل ورد و در ۲۰ صفحه قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

خلاصه ی طرح توجیهی

معرفی کسب و کار رستوران داری

معرفی محصولات و خدمات

ارزیابی رقبا

هزینه ی تجهیزات

طرح مالی شامل هزینه های حقوق و دستمزد , هزینه ی سوخت و انرژی , سرمایه ی ثابت , درصد نقطه ی سر به سر , سود و زیان ویژه

نوع فایل : ورد doc -قابل ویرایش

تعداد صفحات : ۲۰ صفحه

شرح مختصر فایل طرح توجیهی راه اندازی رستوران :

رستوران ها امروزه جای خود را در زندگی ما باز کرده اند , بطوری که هر کدام از ما ساعاتی از وقت خود را برای صرف غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود در رستوران ها صرف می کنیم. بسیاری از افراد عاشق این هستند که غذای خود را در یک رستوران صرف کنند .
رستوران هم از جمله همین مکان هاست که افراد با توجه به طراحی و دکور داخلی که رستوران برای مشتریان خود تدارک می بیند تمایل دارند که غذای خود را در آنجا میل کنند.

 

اگر شما قصد راه اندازی یک رستوران  را دارید لازم است که حتما قبل از هر کاری یک طرح توجیهی دقیق که همه اطلاعات لازم جهت احداث و راه اندازی رستوران را داشته باشد تهیه و مطالعه کنید تا با میزان سرمایه و هزینه های لازم برای رستوران بیشتر آشنا شوید.

رستوران ها مکان هایی خاطره انگیز هستند. تصور کنید شبی را که همراه با خانواده یا دوستان در یک رستوران دور هم جمع شده اید و خاطره می سازید. رستوران ها به افراد پرمشغله ای که خواهان غذای باکیفیت هستند خدمات می دهند. شاید همین دو مورد برای رونق کار رستوران ها کافی باشد اما سودآوری رستوران داری دلایل بسیار دیگری نیز دارد. امروزه مردم دوست دارند بیشتر وقت خود را در محیط خارج از خانه بگذرانند و در مدتی که در خانه نیستند به غذا نیاز پیدا می کنند پس چه جایی بهتر از یک رستوران شیک و تمیز. شاید شما هم به سرمایه گذاری در صنعت رستوران علاقه مند هستید در این صورت به شما پیشنهاد می دهم طرح توجیهی آماده شده را دانلود و ملاحظه بفرمایید. در زیر به اختصار طرح توجیهی رستوان را معرفی می کنیم.

مطالعه بیشتر