برترین فایل پروژه ی نمک گیری (Desalter)

برترین فایل پروژه ی نمک گیری (Desalter)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

برترین فایل پروژه ی نمک گیری (Desalter)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه ی نمک گیری (Desalter) که شامل pdf  و power point مربوطه میباشد، تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

 

پروژه ی نمک گیری (Desalter)

متن pdf این فایل به صورت لاتین بوده که حلاصه ی ان در power point نوشته شده.

متن پاورپینت :  فارسی 

تعداد صفحات پی دی اف : ۱۲

تعداد اسلاید پاورپینت : ۲۷

بخشی از متن برترین فایل پروژه ی نمک گیری (Desalter)

مقدمه

نمک زدایی _ اولین مرحله در پالایش نفت خام نمک و آب زدایی نفت خام فرایند مهمی است که بدین وسیله ترکیب های نامطلوب نفت قبل از اینکه به واحد اصلی برسند جدا می شوند.

شایان ذکر است که بوجود آوردن تغییر در عمل یک سیستم نمک زدا دشوار می باشد و بهتر این است که ما یک حالت توازن و حد و وسط را به وجود آوریم.

یک تعادل (توازن) مطلوب باید در تمام مدتی که پارامتر های بهینه سازی انتقال نمک همچون شدت مخلوط شدن ،خصوصیات آب شتشو و خوراک امولسین کننده شیمیایی کنترل می شوند،حفظ شود.

برای بهینه کردن فرایند نمک زدایی ما باید پیوسته شرایط متفاوتی را اعمال کنیم که این عامل مهمی برای عمل پالایش کامل به شمار می رود.

عمل اصلی یک دستگاه نمک زدا (desalter)جدا کردن نمک و آب از نفت خام می باشد. علاوه بر نمک و آب مااحتیاج داریم که دیگر مواد زائد موجود در نفت همچون گل و لای ،زنگ و… را نیز جدا کنیم.

………………..

فهرست:

نمک زدایی اولین مرحله در پالایش نفت خام

مقدمه

مبانی نظری دستگاه نمک زدا

دشواریهای نمک گیری

عوامل موثر بر بازده

BRIEF ABOUT DESALTER

آب شستشوی دیسالتر

عملکرد سیستم نمک زدا

عوامل موثر آب شستشوی دیسالتر

عملکرد سیستم نمک زدا

منابع

مطالعه بیشتر