دانلود فایل پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین

دانلود فایل پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند در این بخش پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین (غیردولتی- سهامی عام) در قالب ورد و در ۱۲۶ صفحه قابل ویرایش تهیه و تدوین و آماده دانلود شده و  در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید. در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫بانک کارآفرین‬‎

شرح مختصر:

هدف این استاندارد تجویز مبنایی برای ارائه صورتهای مالی با مقاصد عمومی یک واحد تجاری به منظور حصول اطمینان از قابلیت مقایسه با صورتهای مالی دوره های قبل از آن واحد و با صورتهای مالی سایر واحدهای تجاری می باشد . برای دستیابی به این هدف ‏، در این استاندارد ملاحظات کلی در خصوص نحوه ارائه صورتهای مالی ، رهنمودهایی درباره ساختار آنها و حداقل الزامات در خصوص محتوای صورتهای مالی ارائه شده است. چگونگی شناخت ‏، اندازه گیری و افشای معاملات و سایر رویدادهای خاص در سایر استانداردهای حسابداری ارائه می شود.

دامنه کاربرد

الزامات این استاندارد باید در ارائه کلیه “ صورتهای مالی با مقاصد عمومی ” که بر اساس استانداردهای حسابداری تهیه و ارائه می شود ، بکار گرفته شود.

 

صورتهای مالی با مقاصد عمومی ( که از این پس صورتهای مالی نامیده می شود ) برای پاسخگویی به نیازهای استفاده کنندگانی تهیه می شود که در موقعیت دریافت گزارشهای متناسب با نیازهای اطلاعاتی خاص خود نیستند . صورتهای مالی به طور

جداگانه یا همراه با سایر گزارشها ، جهت استفاده عموم ارائه می شود . مفاد این استاندارد برای صورتهای مالی تلفیقی گروه واحدهای  تجاری نیز کاربرد دارد .

در این استاندارد واژه هایی بکار گرفته می شود که در واحدهای تجاری ( انتفاعی ) اعم از خصوصی یا عمومی کاربرد دارد . واحد های غیرانتفاعی برای بکارگیری الزامات این استاندارد ممکن است نیازمند انجام تعدیلاتی در عناوین اقلام اصلی صورتهای مالی خود یا ارائه اطلاعات بیشتر باشند .

فهرست دانلود فایل پروژه مالی بررسی سیستم حسابداری بانک کارآفرین

مقدمه

چکیده

تاریخچه تاسیس و حدود فعالیت بانک کارآفرین

عناوین حسابهای دفتر کل

مبنای تهیه و اهم رویه های حسابداری بانک کارآفرین

تصویب صورت های مالی

گزارش بازرسی قانونی به مجمع عمومی سهامداران محترم

گزارش حسابرسان به مجمع عادی سالانه صاحبان سهام محترم

خلاصه و نتیجه گیری

منابع و مآخذ

مطالعه بیشتر