پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک ۳ (برترین فایل)

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک ۳ (برترین فایل)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک ۳

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک ۳ در ۱۶۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین و آماده دانلود شده و  در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک۳(برترین فایل)‬‎

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک ۳

تعداد اسلاید: ۱۶۰

حجم فایل: ۵۹۰KB

شرح مختصر:

مدیریت استراتژیک شامل سه بخش اصلی تدوین اجرا و ارزیابی استراتژی می باشد. تعامل بخش های سه گانه مدیریت استراتژی تدوین استراتژی اجرای استراتژی ارزیابی استراتژی مدیریت استراتژی تدوین استراتژی در این مرحله ماموریت سازمان / شرکت تعیین شده عوامل خارجی و داخلی بررسی می شوند تا فرصت ها تهدیدها قوت ها و ضعف ها مشخص شوند و بر اساس آنها اهداف و استراتـژیهای مختلف سازمان در سطوح مختلف تعیین شوند.

اجرای استراتژی در این مرحله استراتژی های تعیین شده در مرحله تدوین بایستی به اجرا درآیند. برای اجرای استراتژی ابتدا اهداف و سیاست ها در راستای ماموریت و استراتژیها تعیین شده و بر اساس آنها منابع سازمان تخصیص داده می شوند و سپس در ساختار مناسبی و با فرهنگ سازنده هدایت می شوند تا استراتژی ها به اجرا درآیند.

ارزیابی استراتژی در این مرحله تغییرات احتمالی عوامل تاثیر گذار داخلی و خارجی و اثرات احتمالی آنها بر ماموریت اهداف و استراتژی ها و راه کارهای اجرایی بررسی می شود.
هم چنین نحوه انجام هر کدام از مراحل تدوین و اجرای استراتژی از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت نتایج به دست آمده و نحوه دستیابی به آنها مورد ارزیابی قرار می گیرند تا انحرافات احتمالی شناسایی شده و در جهت رفع آنها اقدام شود.

الگوی مدیریت استراتژیک تدوین استراتژی اجرای استراتژی ارزیابی استراتژی بیانیه ماموریت بررسی عوامل خارجی تدوین ارزیابی انتخاب استراتژِ ها بررسی عوامل داخلی تعیین اهداف تعیین سیاست ها تخصیص منابع محاسبه و ارزیابی عملکرد سطوح مدیریت استراتژیک فرایند مدیریت استراتژیک دارای سه سطح است ولی در سازمانهایی که کوچک بوده و از ساختار سخت تری برخوردارند ممکن است در دو سطح تعیین شوند.این سطوح شامل :

۱- سطح کل سازمان

۲- سطح بخشی/واحد تجاری استراتژیک / کسب و کار

۳- سطح وظیفه ای سطح کل سازمان هدف از تدوین استراتژی در این سطح هدایت کل مجموعه و تخصیص بهینه منابع در آن است.

مطالعه بیشتر