جامع ترین گزارش مطالعات مسجد امیر چخماق شهر یزد

جامع ترین گزارش مطالعات مسجد امیر چخماق شهر یزد
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
150,000 تومان 12,000 تومان

شرح مختصر:

جامع ترین گزارش مطالعات مسجد امیر چخماق شهر یزد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی مطالعات مسجد امیر چخماق شهر یزد برای دانلود قرار داده شده است. این مطالعات با فرمت PDF و در ۸۲ صفحه می‌باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

گزارش مطالعات مسجد امیر چخماق شهر یزد

نوع فایل :pdf

تعداد صفحات : ۸۲

مطالعات مسجد امیر چخماق شهر یزد

در میان عناصر شهری عبادتگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از دیگر عناصر شهری نمایان تر است به همین جهت معماری آن نیز مورد توجه ویژه بوده است. مسجد امیر چخماق از بناهای مهم تاریخی یزد است . که از حیث مرتبه و اعتبار بعد از مسجد جامع شهر می باشد ، که در محله تاریخی امیر چخماق واقع شده است .پس شناخت این بنا و بافت اطراف و بررسی تحولات آن در طول تاریخ بسیار حائز اهمیت است. مسجد جامع در کنار عناصر مهم شهری قرار گرفته است و این مسجد نقش اساسی در پویایی بافت تاریخی محله امیر چخماق یزد داشته است. به علت فعال بودن مسجد به عنوان فضایی جهت انجام اعمال عبادی و تعاملات اجتماعی نقش آن به عنوان یک عنصر اصلی در استخوان بندی بافت تاریخی حفظ گردیده است و در نتیجه حضور این مسجد باعث انسجام و پویایی محله گردیده است و عملکرد آن با عناصر مهم شهری اعم از بازار، تکیه، آب انبار، … نقطه عطفی در ایجاد یک مرکز مهم جهت تعاملات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، … بوده است.

جامع ترین گزارش مطالعات مسجد امیر چخماق شهر یزد

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر