دانلود طرح تفصیلی شهر خرم آباد

دانلود طرح تفصیلی شهر خرم آباد
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود طرح تفصیلی شهر خرم آباد

در این پست گزارش مجموعه ضوابط و مقررات ساختمانی و شهرسازی شهر خرم آباد از مطالعات بازنگری  طرح جامع شهر خرم آباد برای دانلود قرار داده شده است. این گزارش مطالعاتی در ۷۱ صفحه و با فرمت PDF می‌باشد. در ذیل فهرست مطالب این گزارش آمده است. در صورت تمایل می‌توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.

دانلود بازنگری طرح جامع شهر خرم آباد

فهرست ضوابط و مقررات طرح جامع خرم آباد :

مقدمه
تعاریف کاربری های شهری
مغایرتهای اساسی طرح
ضوابط و مقررات ساختمانی و تفکیک اراضی
مقررات مربوط به شبکه معابر
ضوابط و مقررات حریم شهر
پدافند غیرعامل

مقدمه

ضوابط و مقررات ساختمانی و شهرسازی برای اجرای درست طرح جامع شهر خرم آباد توسط شهروندان میباشد. این ضوابط و مقررات مربوط به نحوه استفاده از اراضی شهر (کاربریهای تعیین شده در طرح جامع ) توسط کلیه مالکین و متقاضیان حقیقی و حقوقی جهت احداث بنا بوده و در حوزه مسئولیت و نظارت مستقیم شهرداری خرم اباد برای کنترل در پیاده شده طرح جامع شهر و در چهارچوب اختیارات قانونی شهرداریهای کشور میباشد که محدوده قانونی و حریم شهر را دربر خواهد گرفت.

معرفی شهر خرم آباد:

خُرَّم‌آباد (به لری: خورمووه) بزرگترین شهر لرنشین، بیست و سومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان لرستان است. جمعیت خرم‌آباد طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌ است. شهر در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متری از سطح دریا و در میان دره‌های زاگرس قرار دارد. فاصله خرم‌آباد تا تهران ۴۹۰ کیلومتر است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تهران – جنوب دارای اهمیت ارتباطی و راهبردی است. آزاد راه شماره پنج ایران از این شهر عبور می‌کند.

دانلود طرح تفصیلی شهر خرم آباد

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر