برترین فایل پاورپوینت مهندسی فازی

برترین فایل پاورپوینت مهندسی فازی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
4,200 تومان

توضیحات فایل:

برترین فایل پاورپوینت مهندسی فازی

این فایل حاوی مطالعه مهندسی فازی می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۴۱ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت مهندسی فازی

فهرست برترین فایل پاورپوینت مهندسی فازی

منطق فازی
مثالی از منطق فازی
نمایش اعداد قطعی و فازی
متغیرهای کلامی
تفاوت نظریه احتمال و منطق فازی
کاربردهای منطق فازی
نمایش اعداد فازی
روش های ایجاد تابع عضویت
ریاضیات منطق فازی
تبدیل اعداد فازی به اعداد کلاسیک
کاربرد منطق فازی در اقتصاد مهندسی
ارزش فعلی
فاکتورهای اقتصاد مهندسی

منطق فازی

در پاسخ به چیستی منطق فازی یا منطق نادقیق شاید ساده ترین پاسخ بر اساس شنیده ها این باشد که یک نوع منطق برنامه نویسی است که روش های نتیجه گیری در مغز بشر را جایگزین می کند.

منطق فازی در واقع با استفاده از مجموعه ای از معلومات نادقیق که با الفاظ و جملات زبانی تعریف شده اند به دنبال استخراج نتایج دقیق است.

در تئوری کلاسیک مجموعه ها یک عنصرعضو مجموعه هست یا نیست،در حقیقت عضویت عناصر در مجموعه ها از یک الگوی صفر و یک پیروی می کند و ما با داده های قطعی سروکار داریم که این خود یک نقص به شمار می آید.

منطق فازی در سال ۱۹۶۵ توسط دکتر زاده ارائه شد و این اجازه را به ما می دهد که ارزش هایی را بین دو ارزش درست و نادرست، سیاه وسفید و… تعریف کنیم. منطق فازی معتقد است که ابهام در ماهیت علم است. بر خلاف دیگران که معتقدند که باید تقریب ها را دقیق ترکرد تا بهره وری افزایش یابد، لطفی زاده معتقد است که باید به دنبال ساختن مدل هایی بود که ابهام را به عنوان بخشی از سیستم مدل کند.

ایده اصلی منطق فازی توسط زاده : ما نیاز به یک نوع مختلف از ریاضیات داریم تا بتوانیم ابهامات و عدم دقت رویدادها را مدل سازی کنیم،مدلی که متفاوت از دیگر مدل ها باشد.کلید اصلی نظریه فازی از منطق چند ارزشی می

باشد.

مطالعه بیشتر