دانلود طرح توسعه و عمران شهر قزوین و حوزه نفوذ-WORD

دانلود طرح توسعه و عمران شهر قزوین و حوزه نفوذ-WORD
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود طرح توسعه و عمران شهر قزوین و حوزه نفوذ – WORD

در این پست جلد اول مطالعات طرح توسعه و عمران شهر قزوین و حوزه نفوذ  با عنوان گزارش بررسی کلی منطقه و حوزه نفوذ شهر برای دانلود قرار داده شده است.این گزارش مطالعاتی در ۱۳۵ صفحه با فرمت WORD و کاملاً قابل ویرایش می‌باشد.در ذیل فهرست مطالب کامل این گزارش آمده است.در صورت تمایل می‌توانید این محصول را از فروشگاه خریدرای و دانلود فرمایید.

دانلود طرح توسعه و عمران شهر قزوین و حوزه نفوذ-WORD

۱-  بررسی کلی منطقه ای

۱-۱-  مسائل جغرافیایی و اقلیمی

موقعیت استان قزوین

استان قزوین در دامنه های سلسله جبال البرز و فلات پهناور ایران با مساحتی برابر ۵۷/۱۵۷۴۶ کیلومترمربع که کمتر از یک درصد از مساحت کشور است ، قراردارد. موقعیت جغرافیایی این استان در ́۴۵ ˚۴۸  الی ́۵۰  ˚۵۰ طول شرقی و ́۲۵  ˚۳۵ الی ́۵۰ ˚۳۶ عرض شمالی قرارگرفته است . این استان از شمال به استانهای مازندران و گیلان و از جنوب و جنوب غربی به استــانهای مرکـزی و همدان و از غرب به استان زنجان و از شرق به استان تهران محدود می شود.

مناطق کوهستانی عمـوماٌ دارای روند غـربی– شرقی بوده و نواحی شمالی، غربی و جنوبی قزوین را دربرگرفته اند . اتوبان تهران – قزوین و اتوبان زنجان – قزوین ، جاده قدیم تهران – قزوین و قزوین – زنجان و جاده های آسفالته قزوین – رشت ، زیاران – طالقان – قزوین – همدان و جاده بوئین زهرا و راه آهن سراسری تهران – قزوین و تبریز و جلفا و ترکیه بر اهمیت این منطقه افزوده است.

وضعیت توپوگرافی

استان قزوین از دو بخش کوهستانی و دشتی تشکیل شده است . بخش کوهستانی در بخش شمالی و جنوبی استان گسترش دارد و محدوده بین این دو رشته کوه را مناطق دشتی همـوار و کم شیب تشکیل می دهد .

در شمال شرق ناحیه در منطقه الموت کوههای اکورکان (۲۵۰۰ متر) ، سیاه لان (۳۲۰۰ متر) و کوه خرتیزه (۳۳۰۰ متر) وجوددارند. در رشته کوه مشرف به دشت قزوین می توان از کوههای پیغمبر در شمال غرب آبیک (۱۷۰۰ متر) ، کوه کت کمر (۲۰۰۰ متر) ، کوه شاه سبز پوش(۲۵۰۰ متر) ، کوه بریا درشمال آبیک (۲۸۳۰ متر) و کوه سفید (۲۱۰۰متر) در شمال قزوین نام برد .

………………….

مطالعه بیشتر