برترین فایل پروژه اتوکد مبلمان بیمارستان

برترین فایل پروژه اتوکد مبلمان بیمارستان
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

برترین فایل پروژه اتوکد مبلمان بیمارستان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه اتوکد مبلمان بیمارستان می باشد که به صورت فرمت DWG در ۵ شیت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

شرح مختصر:

فایل AutoCAD (اتو کد) فایل اتوکد مبلمان بیمارستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این فایل شامل مبلمان فضاهای زیر می باشد:

رادیولوژی ، اورولوژی ، اتاق عمل جراحی ، فلوروسکوپی ، اکوگرافی ، تریاژ ، x-ray ، محل گزارش و تحویل اولتراسوند (سونوگرافی) x – ray ، اتاق زایمان ، ماموگرافی ، بخش میکروب شناسی ، اتاق نمونه گیری خون ، کنترل و تحویل آزمایشگاه ، داروخانه ، اتاق خواب دکتر- پرستار ، مطب دکتر عمومی – اطفال – دندانپزشک – روانشناس و تغذیه ، اتاق بستری مردان – زنان ، سالن انتظار ، ماژول کنترل و پذیرش ، انبار: انبار ویلچر (ویلچر) ، انبار تخت های بستری ، انبار لباسهای تمیز ، اتاق ضدعفونی کردن لباس ها ، انبار مواد غذایی ، برانکارد ، گاراژ آمبولانس ، سرویس بهداشتی.

برترین فایل پروژه اتوکد مبلمان بیمارستان

دانلود پروژه اتوکد مبلمان بیمارستان مبلمان بخش اصلی و تکمیل کننده طراحی یه فضا به ویژه فضایی با کاربری اداری و مسکونی ست. با جانمایی مبلمان فضای داخلی ساختمان معنا می یابد. برخلاف تصور عموم ، قرار دادن مبلمان در فضای داخلی ساختمان به عهده طراح پروژه می باشد. معمار در هنگام طراحی پلان به جانمایی مبلمان می اندیشد. این کار سبب می شود تا فضای پرت داخلی به حداقل رسیده و مشکل مبله کردن خانه شما به کاهش یابد.

شما برای معرفی هر قسمت از نقشه ی خود یا باید با شماره گذاری و جدول راهنما نقشه ی خود را معرفی کنید یا باید نقشه را مبلمان کنید که مبلمان کردن کار حرفه ای تریست . مبلمان های انتخابی شما باید به گونه ای باشد که کاملا نقشه ی شما را حتی برای افرادی که سواد معماری ندارند بازگو کند .

تصویر محیط برنامه

مطالعه بیشتر