دانلود پلان فرهنگسرا و آموزشگاه

دانلود پلان فرهنگسرا و آموزشگاه
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

دانلود پلان فرهنگسرا و آموزشگاه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل اتوکد پلان یک فرهنگسرا و موسسه آموزشی (با هم) می باشد که به صورت فرمت DWG در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

طراحی فرهنگسرا و آموزشگاه:

این پژوهش به مساله فرهنگ و حس تعلق اجتماعی با هدف جلب مشارکت مختلف مردم در امور فرهنگی و هنری و هم چنین شناسایی فضاهای تاثیر گذار در تعاملات اجتماعی، پرداخته است . هدف این پژوهش بررسی استاندارد ها فیزیکی فرهنگسرا ها در کشور با توجه به فرهنگ بومی ایرانی و تاثیر آن در تعاملات اجتماعی پرداخته است . این پژوهش از نظر روش پژوهش مروری ، تحلیلی مقایسه ای ، تطبیقی و میدانی می باشد . بنابراین این پژوهش کیفی می باشد که امروز دانش معماری نیازمند تحقیقات کیفی و تلفیقی می باشد . جامعه تحقیق فرهنگ سرا های ایران می باشد . در این راستا ا ز پژوهش های دیگر ان و مطالب علمی پژوهشی ومروری تحلیلی و ادبیات پژوهشی استفاده شده است.

نتایج پژوهش نشان می دهد که فرهنگسرا های ایران اگر چه از ویژگی های بومی برخودار است اما مساله استاندارد خصوصا در بخشنوسازی و طراحی مدرن با توجه به فرهنگ بومی مساله جدی می باشد که خصوصا بحث مقاوم سازی همراه با طراحی چشم نواز می تواند آن فرهنگسرا های ایران را از فرهنگسرا های دیگر کشور ها متمایز تر کند و حتی باعث جذب گردشگر و هنرمندان و افراد اهل هنر و فرهنگ از کشور های دیگر شود.

دانلود پلان فرهنگسرا و آموزشگاه

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر