نقشه فرهنگسرا شامل پلان ، نما ، برش ، سایت پلان

نقشه فرهنگسرا شامل پلان ، نما ، برش ، سایت پلان
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
4,900 تومان

توضیحات فایل:

نقشه فرهنگسرا شامل پلان ، نما ، برش ، سایت پلان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه نقشه فرهنگسرا شامل پلان ، نما ، برش ، سایت پلان را برای شما عزیزان آماده کرده ایم، در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

در این بخش برای آن دسته از همراهان گرامی بویژه دانشجویان گرامی رشته معماری که به دنبال نمونه پلان فرهنگسرا هستند، یک مجموعه پلان از یک فرهنگسرا را آماده نموده ایم. در این مجموعه اتوکدی علاوه بر پلان جانمایی، پلان نمای ساختمان فرهنگسرا نیز وجود دارد که از لحاظ شناخت حجم پلان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

هدف از انتخاب این موضوع طراحی فضا و مجموعه ای است در جهت  ارتقای سطح فرهنگ جامعه که شامل : شناخت موسیقی و فرهنگسرای موسیقی – حفظ و توسعه هنر موسیقی – بالا بردن سطح ارزشهای هنری و فرهنگی شهر می باشد.

ایده و کانسپت اصلی برای آشنایی بیشتر با طرح پروژه:

کلید سل در موسیقی و نت های موسیقی و پنج خط حامل در فرم پلان ، همچنین رهایی از افکار مادی و همراهی با موسیقی و رفتن به اوج ، در شکل گیری حجم پروژه . روند طراحی به صورت پرداختن به اصول کلی با توجه به نکات یا موارد خاص در طراحی فضای است .

 نقشه فرهنگسرا شامل پلان ، نما ، برش ، سایت پلان

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر