پروژه پاورپوینت فرهنگسرای خاوران

پروژه پاورپوینت فرهنگسرای خاوران
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پروژه پاورپوینت فرهنگسرای خاوران

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فرهنگسرای خاوران در ۶۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فرهنگسرای خاوران را می‌توان گل سرسبد تمامی هم کیشان ایرانی خود دانست.

معرفی فرهنگسرا:

به طور کلی می‌توان فرهنگسرا را بنایی متشکل از چندین فضای فرهنگی متفاوتی دانست که در یک مجموعه واحد متمرکز شده ‌اند. هرچند که این فضاها بسته به رویکرد خاص خود می‌توانند کاربری متفاوتی داشته باشند و بنا به ماهیت خود، به فعالیت‌های مختلفی از قبیل اجتماعی، هنری و فرهنگی اختصاص یابند. ولی با این حال تمامی آنها دارای صفات یکسانی می‌باشند که سبب اجماع آنها تحت لوای یک مجموعه واحد به نام فرهنگسرا می‌شود.

معرفی فرهنگسرای خاوران:

 

پروژه پاورپوینت فرهنگسرای خاوران

– فرهنگسرا ساختمانی است که در آن یک یا چند نهاد فرهنگی فعالیت دارند. در فرهنگسراها معمولاً شرایطی برای آموزش امور گوناگون فرهنگی و اجتماعی و همچنین آموزش پیشه‌ها و هنرهای گوناگون مانند نگارگری، کوزه‌گری، دوزندگی و جز این ها فراهم می‌گردد.

– فرهنگسرای جوان که بیشتر با نام فرهنگسرای خاوران شناخته می شود یکی از فرهنگسراهای فعال در شهر تهران است.

-این فرهنگسرا عمدتاً به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و جوانان جنوب شرقی تهران تأسیس شده و از بزرگترین مراکز وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است. هم اکنون فرهنگسرای جوان یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی کشور محسوب میشود

– فعالیتهای فرهنگسرا نیز به چهار گروه هنری، آموزشی،اجتماعی و فرهنگی تقسیم شده است.

– ساختمان مرکزی فرهنگسرای خاوران با تلفیق معماری سنتی و مدرن سعی در حفظ فرهنگ اصیل اسلامی داشته بگونه ای که مفاهیم فرهنگی مجموعه در شکل ساختمان و آمفی تئأتر رو باز فرهنگسرا متجلی خواهد شد.

…………………

مطالعه بیشتر