برترین پاورپوینت الگوریتم تجزیه ی بندرز

برترین پاورپوینت الگوریتم تجزیه ی بندرز
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

برترین پاورپوینت الگوریتم تجزیه ی بندرز

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه پاورپوینت الگوریتم تجزیه ی بندرز می باشد که به صورت فرمت PowerPoint قابل ویرایش در ۲۲ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت الگوریتم تجزیه ی بندرز

فهرست برترین پاورپوینت الگوریتم تجزیه ی بندرز

الگوریتم های مبتنی بر تجزیه
قیدهای سخت
متغیرهای سخت
الگوریتم تجزیه بندرز
مسئله اولیه
برش بهینگی و کران پایین
کران بالا و شرط توقف

 

الگوریتم های مبتنی بر تجزیه

برخی مدل ها و مسائل وجود  دارند که از یکسری زیر مدل (زیر مسئله) هستند. این زیر مسئله ها که هر کدام ماهیتی جداگانه و قابل تفکیکی دارند توسط تعدادی متغیرهای سخت و قیودات سخت به هم ارتباط داده شده اند.مکانیزم عملکرد الگوریتم های مبتنی بر تجزیه به گونه ای است یا متغیر های سخت را ثابت می کنند یا قیودات سخت را ریلکس می کنند.

……………..

الگوریتم تجزیه بندرز یک روش قدرتمند برای حل مسائل بهینه سازی ریاضی در فرم های (IP/MIP/MILP/MINLP) است که در سال ۱۹۶۲توسط آقای بندرز ارائه شد. این الگوریتم یک روش ساختار یافته و هوشمندانه برای مواجه با متغیرهای سخت و پیچیده مدل های ریاضی است. این الگوریتم مبتنی بر تجزیه مسئله اولیه به دو مسئله اصلی و زیر مسئله و با ثابت کردن بردار متغیرهای سخت مسئله پیچیدگی محاسباتی مسئله را بطور قابل توجهی کاهش می دهد و سپس بردار متغیرهای سخت مسئله را با اعمال صفحات برشی اصلاح و به سمت مقادیر بهینه شان همگرا می نماید.

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر