جامع ترین پاورپوینت مدیریت پیکربندی ₁₀₀₀₇ ISO

جامع ترین پاورپوینت مدیریت پیکربندی ₁₀₀₀₇ ISO
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,900 تومان

شرح مختصر:

جامع ترین پاورپوینت مدیریت پیکربندی ₁₀₀₀₇ ISO

این فایل حاوی مطالعه  مدیریت پیکربندی ₁₀₀₀₇ ISO  می باشد که به صورت فرمت PowerPoint -قابل ویرایش در ۲۵ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت مدیریت پیکربندی ₁₀₀₀₇ ISO- در 25 اسلاید

 

فهرست مطالب جامع ترین پاورپوینت مدیریت پیکربندی ₁₀₀₀₇ ISO

مقدمه
معرفی
اهداف
فرآیند مدیریت
کنترل مدیریت
شناسایی پیکربندی
کنترل پیکربندی
ممیزی پیکربندی
baseline
اهداف کنترل تغییرات
انواع تغییرات
نتیجه گیری
منبع

 

Configuration Management یا مدیریت پیکربندی، فعالیت مدیریتی جدیدی است که در دهه ۱۹۶۰ در آمریکا پایه گذاری شد، در دهه  ۱۹۷۰ تدوین استانداردهای نظامی برای آن توسط دولت امریکا و  به دنبال آن تهیه استانداردهای بین المللی برای آن آغاز گردید که تا اواخر دهه ۱۹۹۰ به طول انجامید. تلاش برای به کارگیری این سیستم مدیریتی در اروپا و سایر کشورهای پیشرفته از اوایل دهه  ۲۰۰۰ آغاز گردیده و امروزه به عنوان یکی از مهم ترین سیستم های مدیریتی در سازمانهای مختلف به شمار میرود.

 

مدیریت پیکربندی چیست؟

بستر مدیریتی است که بر ایجاد و حفظ قوام سیستم خود و یا عملکرد محصول و ویژگی های عملکردی و فیزیکی آن متمرکز شده است. سیستم و ملزومات محصول، طراحی و اسناد اطلاعات عملیاتی باید حفظ شود و در دسترس باشد در سراسر عمرش.
جهت کنترل تغییرات فرایند پیکربندی مدیریت و ویژگی های امنیتی و اطمینان در طول چرخه عمر از یک سیستم اطلاعاتی به سخت افزار، نرم افزار، سیستم عامل، اسناد و مدارک، ارزیابی، فیکسچر ارزیابی، و اسناد ارزیابی نیاز است.

 

سند مرجع پیکربندی

سند مرجع= سند شناسایی پیکربندی یا مجموعه ای از اسنادکه بطور رسمی توسط سازمان در یک دوره خاص و در زمان حیات محصول تعریف میشود
سند مرجع علاوه بر ثبت تغییرات مصوب مصوبات جاری را نیز دنبال میکند
پیکربندی سند مرجع از ۳ خطوط تشکیل شده است:
تابعی: معمولا نیازمند سیستم است
اختصاص یافته: تجزیه نیازمندیهای سیستم به بسته بندی های کوچکتر
محصول: ویژگی های فیزیک مانند ابعاد و ترکیب……………….

 

مطالعه بیشتر