پاورپوینت با عنوان ایجاد، نگهداری و ارتقای برند

پاورپوینت با عنوان ایجاد، نگهداری و ارتقای برند
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

پاورپوینت با عنوان ایجاد، نگهداری و ارتقای برند

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه پاورپوینت با عنوان ایجاد، نگهداری و ارتقای برند می باشد که به صورت فرمت PowerPoint قابل ویرایش در ۲۱ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫ارتقای برند‬‎

فهرست مطالب پاورپوینت با عنوان ایجاد، نگهداری و ارتقای برند

برند

نمونه هایی از برند

تفاوت میان برند و خدمات شرکت

برند و ضرورت ایجاد آن

نوآوری و برند

ارزش برند

اهمیت نقش کارکنان شرکت های خدماتی در ارتباط با برند

اجرای برند

ویژگی های یک برند تجاری

مدیریت برند تجاری

قیمت گذاری برند

ساختار برند در شرکت‌ های مختلف

روش های ارزیابی برند

معیار‌های تأثیر‌گذار بر برند

فرصت مناسب کسب و کار جهانی‌

سه رویکرد رایج در طراحی برند

مراحل انتخاب و طراحی برند

بخشی از متن :

نشانه و نماد سازمان که در ارتباط بیرونی با مشتریان آن قرار گرفته و نشانگر اهداف، برنامه ها و خط مشی های سازمان است.
برند تمامی فعالیتهای سازمان را در تمامی سطوح دربرمی گیرد و نهایتاً در قالب یک مارک تجاری عرضه میگردد.
همه آنچه که در ذهن مدیران سازمان، کارکنان، شرکا و در نهایت مشتریان شکل میگیرد، در تعامل با یکدیگر تشکیل دهنده برند سازمان بوده و در ذهن و ضمیر مشتریان جای میگیرد.

تفاوت میان برند و خدمات شرکت

  • خدمات شرکت:
  • آن چیزی است که در شرکت طراحی و نهایتاً توسط پرسنل آن ارایه می گردد.
  • برند:
  • آن چیزی است که مشتری اقدام به خرید و پرداخت بهای آن می نماید.

امکان پرداخت هزینه های بالاتری از ارزش واقعی خدمات در قبال دریافت احساس بهتر از طریق در اختیار داشتن برندی معتبر تر توسط مشتری

برند ما به التفاوت قیمت واقعی سرویس ارایه شده به مشتری و قیمت پرداختی از سوی وی است.

برند و ضرروت ایجاد آن

  • افزایش میزان وفاداری مشتریان به شرکت از طریق ایجاد برند
  • یاری رساندن برند قوی به موفقیت پروسه های بازاریابی شرکت
  • افزایش مضاعف اعتبار سازمان
  • تولید ثروت و درآمد بیشتر
  • …………

مطالعه بیشتر