کامل ترین طرح تفصیلی منطقه ۱۳ تهران

کامل ترین طرح تفصیلی منطقه ۱۳ تهران
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

کامل ترین طرح تفصیلی منطقه ۱۳ تهران

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعات، گزارشات و نقشه های کامل طرح تفصیلی منطقه ۱۳ تهران می باشد که توسط مهندسین مشاور شهر و برنامه در شهریور ۱۳۸۵ تهیه شده است و به صورت فرمت PDF در ۱۳۲ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست کامل ترین طرح تفصیلی منطقه ۱۳ تهران

چکیده مشخصات کلی منطقه

– پهنه بندی کاربری اراضی در وضع موجود

– ساختار موجود شبکه ارتباطی

– سازمان فضایی موجود

– شناسایی بافت های فرسوده در منطقه

– سازمان فضایی پیشنهادی منطقه

– اصلاح حدود و تقسیمات درونی منطقه

– پهنه بندی پیشنهادی الگوی توسعه

– ساختار شبکه پیشنهادی در الگوی توسعه

منطقه ۱۳ شهردای تهران

یکی از مناطق شهری تهران است. این منطقه که در شرق تهران قرار دارد از شمال به خیابان دماوند، از شرق به بزرگراه یاسینی، از جنوب به خیابان پیروزی و از غرب به خیابان هفده شهریور محدود می‌شود.همچنین حریم منطقه ۱۳ با مساحت ۸۰ کیلومترمربع شامل روستاهای سرخه حصار، همه سین (ده ترکمن) ،اراضی موسوم به زیتون ، ترقیون، سنجریون ، خجیرو پارک های جنگلی سرخه حصار ، خجیر و سعید آباد می شود.

این منطقه دارای ۴ ناحیه میباشد‌ و شعار این منطقه پیشگامان انقلاب اسلامی میباشد.

منطقه ۱۳ شهر تهران براساس تقسیمات شورای اسلامی شهر تهران دارای ۱۳ محله می‌باشد. نام این محلات بر اساس شماره گذاری صورت گرفته به شرح زیر است:

شهید اسدی

صفا

زاهدگیلانی

اشراقی

دهقان

نیروی هوایی

پیروزی

حافظیه

امامت

شورا

آشتیانی

زینبیه

سرخه حصار

همچنین با توجه به وجود مراکز نظامی و صنعتی و تجاری در این منطقه روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر جمعیت شناور در منطقه حضور می‌یابند.

مهمترین مراکز تجاری منطقه راسته صنعتی دماوند و راسته تجاری دهقان و نیروی هوایی می‌باشد. منطقه ۱۳ دارای ۱۵۴ مدرسه و ۴۶ مسجد می‌باشد.

ساختمان این شهرداری در بزرگراه امام علی نرسیده به خیابان دماوند قرار دارد.

مطالعه بیشتر