دانلود پلان اتوکد مدرسه پزشکی

دانلود پلان اتوکد مدرسه پزشکی
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پلان اتوکد مدرسه پزشکی

این فایل حاوی پلان اتوکد مدرسه پزشکی می باشد که به صورت فرمت DWG در ۲ شیت پلان و ۲ شیت نما در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

فهرست شیت

پلان اتوکد مدرسه پزشکی

 

تصویر محیط برنامه

طراحی مدرسه پزشکی

درمان بیماران که در گذشته‌های دیر غالبا توسط ساحران و ریش سفیدان صورت می‌گرفت، با پیشرفت علم و تکنولوژی جلوه دیگری به خود گرفت. با این حال تربیت پزشکان از گذشته‌های دور در کشورهای متمدنی همچون ایران در جریان بوده است و وجود شخصیت‌های برجسته‌ای همچون پور سینا گواهی بر این امر است. لکن به دنبال وقوع انقلاب صنعتی که تغییرات عظیمی در بسیاری از زمینه‌ها را به دنبال داشت. پیدایش سیستم آموزش عالی نوین به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این واقعه، منجر به توجه بیش از پیش به تخصص‌گرایی و پیدایش دانشکده‌هایی شد که دانشکده پزشکی من جمله اهم آنها به شمار می‌رود. امروزه دانشکده‌های پزشکی متعددی در سراسر شهرهای جهان وجود دارند که به آموزش دانشجویان در شاخه‌های مختلف پزشکی می‌پردازند.

طراحی دانشکده پزشکی را می‌توان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی به شمار آورد که توسط دانشجویان معماری به عنوان رساله کارشناسی معماری انتخاب می‌شود. لکن تدوین یک پروپزوال طراحی دانشکده پزشکی، به سبب بی‌تجربگی و همچنین بی‌اطلاعی دانشجویان از شرایط حاکم و لازمه‌ها، با دشواری‌های بسیاری همراه است. بنابرین استفاده از یک رساله معماری دانشکده پزشکی آماده می‌تواند به عنوان راه‌حلی جایگزین مثمر ثمر واقع شود

دانلود پلان اتوکد مدرسه پزشکی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

مطالعه بیشتر