دانلود پلان اتوکد کلاب ورزشی

دانلود پلان اتوکد کلاب ورزشی
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پلان اتوکد کلاب ورزشی

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی ،در این پست حاوی پلان اتوکد کلاب ورزشی می باشد که به صورت فرمت DWG در ۱۱ شیت تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است.در زیر قسمتهایی ار متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

پلان اتوکد کلاب ورزشی

فهرست شیت:

پلا ن اتوکد کلاب ورزشی

شرح مختصر:

امروزه بسیاری از مردان و زنان و ورزشکاران حرفه ای, مربیان درجه یک و تمام بخشهای ارتش دنیا از از این وسیله استفاده می کنند.

تمرینات نیروی دریایی به عنوان یکی از سخت ترین کارها از نظر فیزیکی در دنیا شناخته شده است بعلاوه آنها همیشه باید از نظرآمادگی جسمانی در اوج باشند و بعلت محدودیت جا و مکان وعدم تجهیزات کافی در روی کشتی یا زیردریایی ” رندی هتریک” را به فکرانداخت تا وسیله ای طراحی کند که با هدف تقویت, استقامت, قدرت بدنی, تعادل, انعطاف پذیری, سرعت و چابکی در آمادگی جسمانی ارتش و نیروی دریای همراه باشد. از طرفی کم حجم و قابل نصب در هر مکان باشد. از این رو وی در سال ۱۹۹۰ این وسیله ورزشی را طراحی کرد و در سال ۲۰۰۵ به اوج خود رسید. رندی هتریک می گوید : پس از سالها تحقیق جامع و فشرده TRX با تغییراتی اصلاح و بهتر شد اما قواعد و اصول اولیه آن تغییر نکرد.
وی در همین رابطه می گوید : این وسیله ساده است و قدرت عجیبی دارد. تنوع الگوی حرکتی و مفیدی که می توانید انجام دهید این دستگاه را به یکی از بهترین های جهان تبدیل می کند.

 

دا نلود پلان اتوکد کلاب ورزشی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلو د فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر