دانلود پلان اتوکد کلیسای پاریس

دانلود پلان اتوکد کلیسای پاریس
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پلان اتوکد کلیسای پاریس

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پلان اتوکد کلیسای پاریس می باشد که به صورت فرمت DWG در ۲ شیت پلان و ۴ شیت نما در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست شیت ها

نما :
scale : 1/100
نمای جنوبی
نمای شمالی
برش A-A
برش B-B
پلان :
scale : 1/100
پلان طرح نیول پرایمر
پلان طرح نیول سگوندو

تفاوت معماری کلیسا و مسجد

هر دو معماری کلیسا و مسجد شکل های هندسی مرکبی دارند که از ترکیب اشکال ساده هندسی به وجود آمده است. در کلیساها چرخش به سمت قبله الزم نبوده است و هماهنگ با جهت گیری کلی بافت شمالی – جنوبی ساخته شده اند و شکل های زاویه دار مشاهده نمی شود. در مساجد حرکت به سمت قبله شکل کلی بنا را منطبق با انحنای معابر کرده و اشکال زاویه دار و پیچیده تری به وجود آورده است. عناصر معماری مسجد عبارتند از ورودی، صحن، ایوان،‌مناره، گنبد، شبستان، محراب و تزیینات که در معماری مسجد از آن جمله اند قاب بندی و مقرنس. بنای مسجد اکثرا چهارگوش است. حیاط مسجد جزء جدایی از مسجد نیست زیرا در آن نماز میخوانند، وضو می گیرند خطبه می خوانند و یا اعلان های عمومی می خوانند. برخلاف آن معماری کلیسا همواره برون گرا بوده است. بنابراین فضای درونی نقشی را که در معماری مسجد داشته در ترکیب فضایی کلیسا نداشته است. یکی دیگر از تفاوت ها در معماری کلیسا و مسجد کاربرد نور در فضای داخلی است.

دانلود پلان اتوکد کلیسای پاریس

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر