پروژه پلان اتوکد بیمارستان + فایل ۳ بعدی

پروژه پلان اتوکد بیمارستان + فایل ۳ بعدی
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان

شرح مختصر:

پروژه پلان اتوکد بیمارستان + فایل ۳ بعدی

این فایل حاوی پلان اتوکد بیمارستان  + فایل ۳ بعدی  برای دانشجویان علاقه مندان به طراحی بیمارستان می باشد  که در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

 

معماری بیمارستان

شکل یک بیمارستان به شدت از چگونگی دسترسی به آن و مسیرهای رفت و آمد متأثر است؛ بنابراین، در این مورد تصمیم گیری شود که یک شکل مانند ستون فقرات با شعبات انتخاب شود یا مسیرهای رفت و آمد از یک هسته مرکزی به شکل شعاع‌ها خارج شوند. تنظیم ارتباطاتات عمودی در داخل یک بیمارستان باید طوری طراحی شود که قسمت‌های عملکردی، مراقبت، درمان، تأمین، دسترسی به بیماران ممنوع الملاقات، حیاط سرویس به صورت کارامد به هم مرتبط و در دسترس باشند. ……..

در این بخش نیز قصد داریم یک فایل دیگر در رابطه با مطالعات معماری بیمارستان و بررسی ریزفضاها در بیمارستان را منتشر کنیم. این دو فایل در کنار یکدیگر به شما اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با معماری بیمارستان خواهند داد. پس از هر دو فایل استفاده نمایید. در ادامه مقدمه ای از این مطالعات معماری را مشاهده می کنید:

اصول طراحی بیمارستان:

طراحی بیمارستان با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی و همزمان با آن گسترش و تنوع احتیاجات  بیمارستان کار بسیار با اهمیت و مشکل و پیچیده ایی است. بررسی احتیاجات و خواسته های یک بیمارستان بر اساس سطح زیر بنا – تعداد تخت-بخدش های مور نیاز  دارای مراحل زیر است:

۱-انتخاب زمین بیمارستان

۲-سطوح بیمارستان ها و اندازه های آن

۳-تقسیم بندی بخش ها

و …

پروژه پلان اتوکد بیمارستان + فایل ۳ بعدی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر