پلان مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی

پلان مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

شرح مختصر:

پلان مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی

این فایل حاوی پلان اتوکد مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی می باشد که به صورت فرمت DWG در ۱۰ شیت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

طراحی و معماری مجموعه های ورزشی:

طراحی و معماری مجموعه های ورزشی چند منظوره یکی از سخت ترین موضوعات طراحی می باشد که دارای ویژگی های زیادی است. معماری مجموعه ورزشی در گذشته در فرم و عملکرد خلاصه می شد. اما در طول یک دهه گذشته شاهد مجموعه های ورزشی بودیم که دارای المان های طراحی زیبا، به همراه ویژگی های های تک بوده اند و به نوعی فرم ورزشگاه را از پلان های یکنواخت گذشته خارج کرده اند. به عنوان مثال مجموعه ورزشی چند منظوره شهر مسکو دارای خصوصیات بروز و زیباسازی منحصربه فردی است که در عین حال عملکرد کاملی از چند کاربرد را برای کاربران خود ارائه می دهد. در این بخش علاوه بر معرفی نمونه موردی های کامل می توانید فایل پلان اتوکد مجموعه های ورزشی چند منظوره را  دانلود کنید.

در طراحی یک سالن ورزشی، توجه به استانداردهای مربوطه ضروری می‌باشد . در این قسمت استانداردهای زمین‌های ورزشی و فضاهای پشتیبانی مربوط به سالن‌های ورزشی سرپوشیده به صورت جدا بیان شده است. باید توجه داشت که در طراحی سالن‌های ورزشی چند منظوره، رعایت  مقررات رقابتی سازمان‌های ورزشی ، الزامی است.

Image result for ‫مجتمع ورزشی چند منظوره‬‎

 پلان مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر