اتوکد تاسیسات استخر (دتایل فونداسیون استخر)

اتوکد تاسیسات استخر (دتایل فونداسیون استخر)
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
5,000 تومان

شرح مختصر:

اتوکد تاسیسات استخر (دتایل فونداسیون استخر)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل اتوکد دتایل فونداسیون استخر برای طراحی تاسیسات استخر می باشد که به صورت ا شیت جامع و کامل در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از فصول ارائه شده در این فایل را مشاهده میکنید.

تاسیسات استخر

تأسیسات یک استخر با توجه به امکانات مورد نیاز آن، می تواند از تنوع بسیار بالایی برخوردار باشد. با توجه به اهمیت موضوع شناخت مناسب تجهیزات مورد استفاده در بخش تأسیسات یک مجموعه استخر و جکوزی، بنا داریم تا در چندین مقاله به بررسی بخش های مختلف تأسیسات استخر و همینطور تجهیزات استفاده شده در آنها بپردازیم. برای این کار، یک استخر و جکوزی واقعی را در نظر گرفته و با تصاویر بخش های مختلف، عملکرد و اجزای هرکدام از آنها را بررسی خواهیم نمود. در این مقاله، بصورت کلی، ساختار تأسیسات استخر به شش بخش اصلی تقسیم شده است که به هر کدام از آنها در مقاله ای جداگانه با جزئیات بیشتر پرداخته خواهد شد. در ادامه به معرفی کلی این شش بخش می پردازیم.

استخر مورد بررسی، یک استخر با ظرفیت ۳۰,۰۰۰ گالن (معادل حدود ۱۲۰ مترمکعب) است که توسط یک سیستم مدار تصفیه، روزانه در استخر گردش کرده و تصفیه می شود. تجهیزات آبتما و فواره این استخر، دارای مدار تصفیه جداگانه ای است. دو نوع هیتر برای گرمایش استخر و جکوزی استفاده شده است. سیستم آنالیز و تزریق مواد شیمیایی بصورت کاملاً اتوماتیک در نظر گرفته شده و تجهیزات روشنایی و سیستم کنترل نیز با تمامی امکانات تعبیه شده اند.

اتوکد تاسیسات استخر (دتایل فونداسیون استخر)

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر