دانلود پلان اتوکد مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی با جزئیات کامل

دانلود پلان اتوکد مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی با جزئیات کامل
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

دانلود پلان اتوکد مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی با جزئیات کامل

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پلان و نما اتوکد مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی (سری دوم) می باشد که به صورت فرمت DWG در ۲ شیت پلان ،۱۳ شیت نما  در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

چند نکته در روند طراحی باعث اهمیت است :

۱) محدودیت زمان و بودجه : که منجر به تلاش برای بهینه سازی در طراحی، ساخت و استفاده از عناصر مدولار که کمک به سیال بودن سایت و سرعت اجرا آن می کند.
۲) نیاز به فراهم کردن فضاهایی برای ورزشهای مختلف به منظور ایجاد زمینه های آموزشی متعدد.
۳) فراهم آوردن ایمنی و آسایش براساس استانداردهای بین الملی که برای میزبانی در سطح جهان مورد نیاز میباشد.
۴) ایجاد شرایطی برای بهترین دید تماشاگران و امکانات رفاهی و سهولت در رفت و آمد در فضا.
۵) بهره وری انرژی یا به حداکثر رساندن استفاده از خنک کننده ها و تهویه.
هدف اصلی از روند طراحی ،رسیدن به بهترین و کارآمدترین فضاهای آموزشی متعدد برای پاسخ دهی به تمام نگرانیها و عناصر زیبا شناختی است.
برای تقسیم فضاها و ارتباط با تمام عرصه ها و جایگاه، می بایست از گالری گردشی باید عبور کرد. حدود ۶۵% از جایگاه تماشاگران بدون استفاده از پله و آسانسور میباشد و برای دسترسی به بقیه جایگاهها باید از گالری عبور کرد و از پله هاو آسانسور استفاده کردکه از خارج به طور
مستقیم قابل دسترسی میباشد.ورودی کنسول مانند آن از نمای خارجی قابل رویت میباشد.

دانلود پلان اتوکد مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی با جزئیات کامل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر