دانلود پلان اتوکد مجتمع ورزش آبی

دانلود پلان اتوکد مجتمع ورزش آبی
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پلان اتوکد مجتمع ورزش آبی

کاربران ارجمند و دانش پژوهان گرامی ،این پست حاوی پلان اتوکد مجتمع ورزش آبی می باشد که به صورت فرمت DWG در ۱ شیت جامع و کامل تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است.در زیر قسمتهایی ار متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پلان اتوکد

شرح مختصر:

مجموعه فرهنگی- ورزشی مکانی است که در آن جوان از یک سو به بیان و مطرح کردن خویش و احساسات و اندیشه­ هایش می پردازد و از سوی دیگر بر ذخیره فرهنگ ملّی می افزاید.

و همچنین به جنبه حرفه ایی ورزش خود خواهد پرداخت. بنابراین این مرکز به گونه ای طراحی شده است که بطور همه جانبه در برانگیختن روحیه کشف و ابداع خلّاقّیت در جوانان و گسترش روحیه ورزشی موثّر بوده و نماد فرهنگ و حوزه نفوذ خود باشد.مفهوم فراغت، امری است که در۱۰۰ سال اخیر به ویژه پس از تحوّلات فکری و صنعتی روی داده در اروپا و آمریکا و بدست آمدن فرصت بیشتری پس از کار برای افراد بدست آمده است

و در واقع در ارتباط مستقیم با موضوع شهرنشینی و کارکردها و ویژگی­های حاکم بر شهر و شهرنشینی شکل گرفته است و البته مسئله فراغت و پر شدن اوقات فراغت با برنامه­ های ویژه فرهنگی و تفریحی مورد علاقه جوانان و مردم یکی از علل بوجود آمدن مراکز فرهنگی و تفریحی در دوره معاصر بوده­اند. از این­رو در مطالعات به این مباحث نیز پرداخته شده است.

دانلود پلان اتوکد مجتمع ورزش آبی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

مطالعه بیشتر