دانلود پلان و نمای اتوکد ترمینال

دانلود پلان و نمای اتوکد ترمینال
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
4,000 تومان

شرح مختصر:

دانلود پلان و نمای اتوکد ترمینال

این فایل حاوی پلان و نمای اتوکد ترمینال مسافربری می باشد که به صورت فرمت DWG در ۵ شیت پلان و ۲ شیت نما  در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

پایانه های مسافری و یا ترمینال های مسافرتی (ترمینال اتوبوس) از فضاهای مهم هر شهری می باشند که برای نقل و انتقال شهروندان بین شهرهای مختلف . یا کشورهای دیگر استفاده می شوند. از آن جا که یکی از فضاهای پربازدید توریست ها و مسافران این فضای شهری می باشد، طراحی معماری آن توجه ویژه ای را می طلبد.

در این فایل اتوکد مجموعه ای از ده پروژه ی خوب طراحی ترمینال مسافربری برای آشنایی با فضا و طراحی نمونه های مختلف ترمینال ارائه شده است. نقشه ها با نام گذاری فضاهای مختلف و ارائه نقشه های پلان طبقات و نما و برش ها و جزئیات سازه در برخی موارد گردآوری شده اند.

پروژه ی طراحی ترمینال مسافربری (ترمینال اتوبوس) در قالب یک فایل اتوکد را می توانید از این قسمت دانلود کنید. کلیه طرح ها با رعایت نکات معمارانه تهیه شده اند و شامل نقشه های معماری پلان، نما و برش می باشند و در برخی از پروژه ها ترسیمات جزئیات سازه و یا نقشه های تاسیسات آن نیز ارائه شده است. همچنین تصاویر رندرشده ی یکی از پروژه ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.

دانلود پلان و نمای اتوکد ترمینال

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

مطالعه بیشتر