نقشه اتوکدی طرح تفصیلی قائم شهر

نقشه اتوکدی طرح تفصیلی قائم شهر
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

توضیحات فایل:

نقشه اتوکدی طرح تفصیلی قائم شهر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه اتوکدی طرح تفصیلی شهر قائم شهر می باشد که با فرمت dwg تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

در نقشه اتوکدی طرح تفصیلی شهر قائم شهر ، کلیه سطوح کاربری ها و اراضی شهر با رنگ بندی مشخص شده و به همراه راهنمای نقشه می باشد، این نقشه به همراه فایل نقشه base شهری می باشد ، توضیح اینکه هر ۲ فایل باید در یک پوشه قرار داده شوند تا نقشه base شهری در فایل نقشه طرح تفصیلی مشاهده گردد ، چنانچه فایل نقشه base در کنار فایل نقشه طرح تفصیلی نباشد هیچ یک از خطوط اصلی نقشه base در نقشه طرح تفصیلی قابل مشاهده نمی باشد.

معرفی شهر قائم شهر:

قائم‌شهر مرکز شهرستان قائم‌شهر و از بزرگترین و مهمترین شهرهای استان مازندران و شمال ایران می‌باشد که در ناحیهٔ البرز مرکزی قرار گرفته و در گذشته (قبل از انقلاب ۱۳۵۷ ایران) آن را شاهی می‌نامیدند.

این شهر از به هم پیوستن هفت محلهٔ کوچکسرا، کتی‌سر، آب‌بندان‌سر، حسن‌آباد، سیدمحله، بربری‌محله و مجاور محله (شامل ترک‌ محله و کبریت‌ محله) به علی‌آباد تشکیل شد که در شهریور سال ۱۳۱۴ ه‍.ش به موجب تصویب‌نامه هیئت وزیران نامعلی‌آباد به شاهی مبدل گردید، در سال ۱۳۵۷ و در جریان انقلاب ۱۳۵۷ ایران به قائم‌شهر تغییر نام پیدا کرد، شهرستان قائم‌شهر از سمت شمال و شمال غرب بهشهرستان جویبار و دریای مازندران (دریای خزر)، از سمت جنوب به شهرستان سوادکوه، از سمت غرب به شهرستان بابل و از سمت شرق به شهرستان ساری محدود است.

نقشه اتوکدی طرح تفصیلی قائم شهر

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر