گزارش کارآموزی سقف های کاذب (کناف)

گزارش کارآموزی سقف های کاذب (کناف)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

گزارش کارآموزی سقف های کاذب (کناف)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش کارآموزی سقف های کاذب (کناف) می باشد که با فرمت PDF (آماده پرینت) در ۴۴ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫سقف های کاذب‬‎

فهرست:

معرفی پروژه

محل پروژه کارآموزی

توضیحات کلی درمورد پروژه مسکن مهر

معرفی اکیپ های فعال در مسکن مهر سجادیه

کناف

شرکت کناف

کناف ایران

توضیحات سقف کناف

لوازم و ابزارآلات

نحوه اجرا سقف کناف

توصیه های اجرایی وفنی

مزایا

جمع بندی

منابع

بخشی از متن گزارش کارآموزی سقف های کاذب (کناف)

کناف در واقع نام خانواده و موسسه ای با فعالیت هایی در سطح بین المللی و ویژگی های ممتاز می باشد. این شرکت علاوه بر گستردگی و وسعت خود یک موسسه خانوادگی اصیل بوده که این موضوع عامل مهمی در رشد و پیشرفت چشمگیر آن است. از ویژگی های این شرکت سرعت در تصمیم گیری، ابداع و نوآوری در صنعت ساختمان، سرمایه گذلری های پیوسته و حمایت از ایده های نوین کارکنان آن است که آن را از سایرین متمایز ساخته است.

این شرکت توسط برادران کناف، کارل و دکتر آلفونس در سال ۱۹۳۲ بنیانگذاری شد و هم اکنون فرزندان این دو یعنی نیکلاس و بالدوین کناف به طور مشترک و با هماهنگی سایر اعضای خانواده کناف این گروه را رهبری می کنند.

شرکت کناف ایران:

شرکت کناف ایران در سال ۱۳۵۵ به نام شرکت وال بورد ایران و با هدف تولید شش میلیون متر پانل گچی توسط بخش خصوصی تاسیس گردید.
مراحل راه اندازی این شرکت در خلال انقلاب شکوهمند اسلامی متوقف شد، تا اینکه در سال ۱۳۵۹ تحت پوشش سازمان صنایع ملی قرار گرفت و در سال ۱۳۶۰ نام آن به روکش گچ ایران تغییر پیدا کرد.در سال ۱۳۶۵ قسمت اعظم سهام شرکت به بانک مسکن انتقال یافت و این شرکت در سال ۱۳۶۹ به تولید رسید، ولی متاسفانه به علت عدم دسترسی به تکنولوژی مناسب محصولات آن از کیفیت خوب برخوردار نبود، تا اینکه سهام متعلق به بانک مسکن در سال ۱۳۷۴ به شرکت کناف آلمان واگذار شد و نام آن به کناف ایران تغییر یافت.این شرکت هم اکنون با مالکیت کناف آلمان مشغول به فعالیت می باشد……………

مطالعه بیشتر