دانلود نقشه اتوکد شهر ابهر

دانلود نقشه اتوکد شهر ابهر
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
5,900 تومان

شرح مختصر:

دانلود نقشه اتوکد شهر ابهر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل حاوی نقشه و معابر اتوکد شهر ابهر می باشد که با فرمت DWG در ۱ شیت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫دانلود نقشه اتوکد شهر ابهر‬‎

نکته قابل توجه:

این فایل ها فونت مخصوص سازمان نقشه برداری را لازم دارد تا اسم خیابان ها و کوچه ها درست نمایش داده شود. اگر فونت ها بر روی ویندوز شما نصب باشد کلمات و اسم های نقشه درست نمایش داده می شود.

دانلود نقشه اتوکد شهر ابهر

شهرستان ابهر، شهرستانی است در استان زنجان که به عنوان دروازه آذربایجان شناخته می شود. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با۱۵۱،۵۸۳ نفر بوده است. ابهر شهر خانه‌های سفید شهری میان قزوین و زنجان و همدان و رشت و در ۶ کیلومتری شرق شهر خرم دره از نواحی جبل و اهلَ محَل ّآنرا «اَوهر» گویند؛ و یاقوت گوید: بعض ایرانیان بمن گفتند که ابهر مرکّبست از آب و هر بمعنی آسیا. و میان ابهر و زنجان پانزده فرسنگ و میان آن و قزوین دوازده فرسنگ است و عدهٔ بسیاری از علما و فقهای مالکیه منسوب بدان شهرند و آنان بر رأی مالک بن انس بودند و از آنان است:

ابوبکر محمدبن عبداﷲبن محمدبن صالح بن عمربن حفص بن عمربن مصعب بن الزبیر مالکی فقیه که از ابن عروبهٔ حرانی و محمدبن عمر باغندی و محمدبن حسین اشنانی و عبداﷲبن زیدان کوفی و ابوبکربن ابی داود و دیگران روایت کند و او را تصانیفی است در مذهب مالک و مقدم اصحاب مالک است بزمان خویش؛ و هم یاقوت گوید: فتح ابهر در سال ۲۴ از هجرت به ایام عثمان بن عفان بود و در این وقت مغیرهبن شعبه والی کوفه بود و جریربن عبداﷲ بجلی حکومت همدان داشت و برأبن عازب ولایت ری داشت.

عثمان جیشی بمدد براء فرستاد و او بغزاء ابهر شد و حنظلهبن زید الخیل با او بود و او در پشت حصار منیع ابهر لشکرگاه کرد و گویند که این حصن را شاپور ذوالاکتاف کرده است چون براء بدانجا فرود آمد مردم حصار با وی به جنگ برخاستند و جنگ چندین روز بکشید سپس امان خواستند و براء آنان را به آن شروط که حذیقهبن الیمان به اهل نهاوند امان داده بود زنهار داد

مطالعه بیشتر