نقشه اتوکد شهر دامغان با تمام جزئیات

نقشه اتوکد شهر دامغان با تمام جزئیات
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
13,800 تومان

شرح مختصر:

نقشه اتوکد شهر دامغان با تمام جزئیات

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه پیشنهادی کل نواحی شهر دامغان را با فرمت DWG با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فایل اتوکد شهر دامغان (نقشه کاربری)

نقشه پیشنهادی کاربری کل نواحی شهر دامغان – شهرداری دامغان

چون برای بسیاری از دانشجویان شهرسازی تهیه نقشه کد منطقه (نقشه پایه) کاری دشوار و بسیار سخت است در این بخش فایل های کد مناطق قرار می گیرد.

نکته قابل توجه: این فایل ها فونت مخصوص سازمان نقشه برداری را لازم دارد تا اسم خیابان ها و کوچه ها درست نمایش داده شود. اگر فونت ها بر روی ویندوز شما نصب باشد کلمات و اسم های نقشه درست نمایش داده می شود. ( در صورت لزوم )

شهرستان دامغان 

از شهرستان‌های استان سمنان است. مرکز آن شهر دامغان است و شامل دو بخش مرکزی و امیرآباد است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۸۴٫۶۸۰ نفر بوده ‌است. این شهرستان شامل شهرهای دامغان، امیریه و دیباج وکلاته رودباراست. از شمال با استان مازندران، جنوب استان اصفهان، از شرق شهرستان شاهرود و از سمت غرب با شهرستان سمنان و شهرستان مهدی شهر همسایه ‌است. محصول پسته این شهرستان بسیار مشهور است.

دامغان کهن‌ترین و باستانی‌ترین شهر پارتی ایران است. نام قدیم آن ده مغان و صد دروازه بوده است و دارای آثار باستانی فراوانی از جمله تاریخانه می‌باشد. دامغان پایتخت اشکانیان بوده است. این شهر مرکز شهرستان دامغان است. دامغان از شهرهای بسیار کهن و قدیمی ایران است و نام آن در گذشته صد دروازه بوده‌ است. مردم دامغان به زبان فارسی و لهجه دامغانی تکلم می‌کنند.

Related image

 نقشه اتوکد شهر دامغان با تمام جزئیات

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر