بیوگرافی و تحلیل آثار تادائو آندو -معمار معروف ژاپنی

بیوگرافی و تحلیل آثار تادائو آندو -معمار معروف ژاپنی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
4,500 تومان

توضیحات فایل:

بیوگرافی و تحلیل آثار تادائو آندو -معمار معروف ژاپنی

دانش پژوهان عزیز و دانشجویان گرامی، در این بخش مطالعه ی تصویری زندگینامه و آثار یکی از  معروفترین معماران کشور ژاپن -تادائو آندو می باشد که در قالب پاورپوینت در ۱۱۳ صفحه با کیفیت خوب تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است گردیده است.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

بیوگرافی و تحلیل آثار تادائو آندو -معمار معروف ژاپنی

تادائو آندو در سال ۱۹۴۱ در اوساکای ژاپن بدنیا آمد. آندو از سن ۱۰-۱۷ سالگی در یک کارگاه نجاری کار می کرد. وی اغلب به ساخت مدل های چوبی از کشتی و هواپیما می پرداخت. او صنعت و ساختار سنتی چوبی ژاپنی را از یک نجار که مغازه ی او در خیابان مقابل خانه شان بود، فرا گرفت. این پیشینه ی ذهنی، منجر به ساخت یکی از شاخص ترین ساختمان های وی که بطور کلی از چوب ساخته شده بنام The Japanese Pavilion for Expo 92 در اسپانیا شد.

از سال ۱۹۶۲-۱۹۶۹ ، در دهه ی ۲۰ سالگی، آندو تصمیم به یادگیری خودآموز مستقیم معماری گرفت که او را به خارج از ژاپن برای مشاهده ی معابد، مقابر و tea houses ، به اروپا ، آفریقا و آمریکا برد. او معماری را با رفتن و دیدن ساختمان های واقعی و مطالعه ی کتاب هایی در مورد کارهای معمارانی از قبیل: لوکوربوزیه ، لودوینگ میس ون در روهه ، آلوار آلتو ، فرنک لوید رایت و لوییکان یاد گرفت. وی قبل از بازگشت به اوساکا در سن ۲۸ سالگی و باز کردن دفترش : tadao associates & ando architect بعنوان visiting professor در دانشگاه های Columbia,Harvard,Yale,Tokyo بوده است. تقریبا همه پروژه های وی ، از بتن عریان بعنوان ماده اولیه ساخته شده اند. او برای بدست آوردن بتن نرم تمیز و کامل برای ساختمان هایش، به دقت زیادی در ساخت و قالب گیری فرم های بتنی نیاز دارد.

مطالعه بیشتر