پاورپوینت پروژه میان یابی در gis

پاورپوینت پروژه میان یابی در gis
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت پروژه میان یابی در gis

این فایل حاوی مطالعه پروژه میان یابی در gis می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۴۲اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

پروژه میان یابی در gis یکی از دشت های پیشین استان سیستان بلوچستان

شرح پاورپوینت پروژه میان یابی در gis:

مجموعه ای از مدلهای مختلف ریاضی و آماری را برای پیش بینی مقادیر نامعلوم بکار می گیرند. آنچه مسلم است شباهت نقاط مجهول به نزدیکترین نقاط معلوم یا اصل نزدیکترین همسایه پایه روشهای دورن یابی است و اینکه چگونه این اصل مورد استفاده قرار می گیرد بستگی به مدل انتخابی دارد که جزییات آن شرح داده می شود. در یک دسته بندی کلی روشهای درون یابی به دو رده بزرگ تقسیم می شوند.

۱ -روشهای درون یابی جبری یا قطعی(Deterministic)

۲ -روشهای درون یابی زمین آماری(Geostatistical)

درون یابی جبری بر نقاط اندازه گیری شده متکی است و برای درون یابی از توابع ریاضی استفاده می کند. این درون یابی فرض می کند که تخمین پدیده مورد نظر قطعی انجام می شود و با خطا مواجه نیست، بنابراین درون یابی جبری یک درون یابی غیر احتمالی است. این درون یابی به کمک اندازه گیریهای نقطه ای دقیق انجام می شود و اگر فرض شود که این اندازه گیریها بدون خطا انجام گرفته اند آنگاه تابع درون یابی به گونه ای تعیین می شود که مقادیر برآوردی دقیقا (Exact) است و مقدار برآوردی تنها تابعی از ً با مقادیر اندازه گیری شده برابر شوند.

پاورپوینت پروژه میان یابی در gis

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.لازم به

توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام

نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها

استفاده نمایید.

 

مطالعه بیشتر