فایل پاورپوینت مطالعات برنامه ریزی مسکن در طرح های آماده سازی

فایل پاورپوینت مطالعات برنامه ریزی مسکن در طرح های آماده سازی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

شرح مختصر:

فایل پاورپوینت مطالعات برنامه ریزی مسکن در طرح های آماده سازی

در این بخش فایل پاورپوینت مطالعات برنامه ریزی مسکن در طرح های  آماده سازی را درحجم ۹۰ اسلاید قابل ویرایش برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

 

Image result for ‫مطالعات برنامه ریزی مسکن در طرح های آماده سازی‬‎

بخشی از متن:

بخش مسکن را می توان یکی از مهمترین بخشهای توسعه در جامعه دانست. این بخش با ابعاد وسیع اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی ،زیست محیطی و کالبدی خود اثرات گسترده ای بر ارائه ویژگیها و سیمای جامعه به مفهوم عام دارد. از یک سو اهمیت اقتصادی و اجتماعی مسکن ، این بخش را کانون توجهات عمومی قرار داده است و از سوی دیگر ، به دلیل اشتغال زایی این بخش و ارتباط آن با بسیاری از بخشهای دیگر اقتصادی ، به عنوان ابزاری مناسب در جهت تحقق سیاست های اقتصادی ،تلقی می شود. برنامه ریزی مسکن جزیی از نظام برنامه ریزی شهری محسوب می شود که در آن فعالیتهای اجتماعی ،اقتصادی و فرهنگی جزیی از فعالیتهای درون مکانی واحدهای مسکونی و جزیی از فضاهای تغییر شکل و تطابق یافته محسوب می شود که بر حسب موضوع در چارچوب برنامه ریزی مسکن مورد توجه قرار می گیرد.بر همین اساس ،برنامه ریزی مسکن با تخصیص فضاهای قابل سکونت به نیاز های مسکونی و توجه به محدودیت منابع و استفاده از تئوری ها و تکنیک های ویژه با چارچوب های اجتماعی ،فرهنگی ،سیاسی و اقتصادی سر و کار دارد.

 

رشد سریع و گسترش افقی شهرها در دهه های اخیر تقریبا تمامی کشور های جهان، اعم ازتوسعه یافته و در حال توسعه را با مشکلات جدی مواجه ساخته است. مسائل این پدیده نه تنها سیاست های شهرسازی را به طور وسیعی تحت شعاع قرار داده، بلکه تبعات حاصل از آن در تشدید مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، مدیریتی و زیست محیطی جوامع نقش اساسی داشته است.

 

 فهرست کلی مطالب فایل پاورپوینت مطالعات برنامه ریزی مسکن در طرح های آماده سازی

مسکن و برنامه ریزی مسکن

تراکم شهری

اقتصاد مسکن

برنامه ریزی مسکن

بناهای مسکونی

 

مطالعه بیشتر