جامع ترین فایل پاورپوینت هوش استراتژیک

جامع ترین فایل پاورپوینت هوش استراتژیک
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
4,500 تومان

توضیحات فایل:

جامع ترین فایل پاورپوینت هوش استراتژیک

در این بخش فایل پاورپوینت هوش استراتژیک در ۷۴ اسلاید قابل ویرایش برای ارائه در درس مدیریت استراتژیک در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است،در صورت نیاز می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

Image result for ‫جامع ترین فایل پاورپوینت هوش استراتژیک‬‎

مقدمه جامع ترین فایل پاورپوینت هوش استراتژیک

اهداف هر سازمان فلسفه وجودی آن سازمان محسوب می شود. اثر بخشی و کارایی به عنوان دو هدف مهم در همه سازمانها نیازمند تدابیری است که مدیران آنها را اتخاذ می کنند، از طرفی محدودیت منابع و تغییرات محیطی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی اهمیت مدیریت را بیش از پیش مشخص می نماید.

مدیریت برون نگر امروز مدیران را از میان اعداد و ارقام درون سازمان بیرون کشیده و روانه بازار نموده چرا که دیگر دغدغه او بودن یا نبودن در این بازار رقابتی و جهانی است. رفتار موفق مدیران استراتژیک سرشار از توجه به محیط، تشخیص به موقع فرصت ها و جهت گیری در راستای بهره گیری از آن است. 

Image result for ‫جامع ترین فایل پاورپوینت هوش استراتژیک‬‎

منظور از هوش در سازمان چیست؟

هوش سازمانی (OI) به معنای کسب دانش و اطلاعات جامع از همه عواملی که بر سازمان تاثیر می گذارد. منظور از همه عوامل یعنی اطلاعاتی که از مشتریان، ارباب رجوع ، رقبا، محیط اقتصادی ، محیط فرهنگی ، فرایندهای سازمانی (مالی ، اداری ، حفاظتی ، تولیدی ، منابع انسانی ، بودجه و…) که تاثیر زیادی بر کیفیت تصمیمات مدیریتی در سازمان می‌گذارد هوش سازمانی است. هوش سازمانی شما را برای تصمیم‌گیری در همه عوامل موثر بر سازمان و شرکت‌ها توانمندمی‌سازد.

 •هوش استراتژیک

در طی سالیان اخیر ، هوش مصنوعی ، هوش تجاری ، هوش رقابتی و

مدیریت دانش برای تشکیل و توسعه هوش استراتژیک مشارکت داشته

اند. بنابراین به بررسی این مولفه های مهم می پردازیم

 

مطالعه بیشتر