نقشه اتوکد منطقه ۷ شهر اصفهان

نقشه اتوکد منطقه ۷ شهر اصفهان
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

شرح مختصر:

نقشه اتوکد منطقه ۷ شهر اصفهان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه اتوکد کامل منطقه ۷ شهر اصفهان با فرمت dwg با کیفیت خوب در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نکات مهم:

نقشه شامل لایه کاربری اراضی منطقه میباشد. قسمت هایی از نقشه در عکس ها قابل مشاهده است. نقشه قابل ویرایش و تغییر میباشد.

شرحی مختصر پیرامون معرفی کلان شهر اصفهان:

صفهان شهر صنایع دستی ایرانی و هنرهای سنتی نامیده می شود. محصولاتی از این قبیل نقشی اساسی را در صادرات ایران به ویژه به اروپا ایفا می کنند. هنرهای سنتی معاصر و صنایع دستی اصفهان در حقیقت ادامه ای از هنر دوره ی صفوی توسط استادان صنعتگر می باشد. اشیایی که تولید می کنند توسط ایرانیان و افراد خارجی مورد قدردانی قرار گرفته و نقش اصلی را در صادرات اصفهان ایفا می کنند.
قالی بافی ، کنده کاری ، نقاشی مینیاتور ، معرق کاری ، کاشی کاری ، نقره دوزی ، پارچه و مینا کاری در میان هنرهای مهم اصفهان می باشند.

هنرمندان معاصر اصفهان ابداعات جدیدی را در سالهای اخیر در زمینه ی نقاشی مینیاتور ، کاشی کاری و کنده کاری انجام داده اند . اصفهان همچنین سنت موسیقی دیرینه ای دارد. امروزه عالمان موسیقی در موسیقی ایرانی به لهجه ی اصفهانی صحبت می کنند.

نقشه اتوکد منطقه ۷ شهر اصفهان

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر