شرح مختصر:
جامع ترین پروژه بررسی کاربری مدل FRO بر تعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیرهای شهروند
در این بخش پروژه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با عنوان بررسی کاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاههای زنجیرهای شهروند همراه با شکل با فرمت WORD – قابل ویرایش در ۲۱۲ صفحه آماده دانلود شده است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
فهرست مطالب بررسی کاربری مدل FRO برتعیین سطح وفاداری مشتریان فروشگاه شهروند :
فصل اول – کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف
فرضیهها
پیشینه تحقیق
قلمرو تحقیق
متغیر های تحقیق
تعریف عملیاتی متغیرها
فصل دوم – مبانی نظری تحقیق
«وفاداری»
مقدمه
وفاداری مشتریان
تاریخچه وفاداری
تعریف وفاداری
قانون پارتو و وفاداری مشتریان
بازاریابی و وفاداری
انواع وفاداری
شاخصهای سنجش وفاداری مشتریان
هفت دستور طلایی برای جلب رضایت مشتریان وفادار
مراحل تکامل وفاداری مشتریان
احتیاطهای لازم در مورد وفاداری مشتریان
«سازمانهای پاسخگوی سریع»
مقدمه
مفهوم پاسخگویی سریع
تعریف پاسخگویی سریع
محرکهای پاسخگویی سریع
تاریخچه FROها
سازمانهای با خاصیت پاسخگویی سریع(SFRO)
تفاوتها و اشتراکها
چهارچوب یک FRO
ارضاء مشتریان در FROها
ـ تمرکز بر مشتری در FROها
* ابعاد رقابتی مدل FRO
الف) مزیت رقابتی در FROها
ب) ابعاد ششگانه رقابتی در FROها
• کیفیت
•خدمات
• انعطافپذیری
• زمان
• قیمت
– ایجاد ارزش برای مشتریان و استراتژیهای قیمتگذاری مشتری گرایانه در FROها
– کاهش قیمت و استراتژی فرانگری
– قیمتگذاری در FROها
– سه عامل تعیین کننده قیمت
– خط و مشی قیمتگذاری در FROها
• قابلیت اطمینان
ج) خاصیت همافزایی ابعاد رقابتی FROها
* پیشنیازهای ساختاری در یک FRO
• بهبود مستمر
– حذف فعالیتهای فاقد ارزش افزوده در یک FRO برای بهبود
– ایجاد محیط مناسب برای بهبود مستمر در یک FRO
• تحقیق و توسعه
• تکنولوژی پیشرفته
– اجزاء تکنولوژی
• یکپارچهسازی افراد و سیستمها
– هرم یکپارچهسازی
یکپارچهسازی سلسله مراتبی
یکپارچهسازی افقی
یکپارچهسازی بیرونی یا عمودی
– عوامل موثر بر یکپارچهسازی
* استراتژیها در FROها
• تعریف استراتژی
• تجزیه و تحلیل استراتژیک
– تعیین قوتها و ضعفها
فصل سوم – روش تحقیق
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل دادهها
فصل پنجم – نتیجهگیری و پیشنهادها
مقدمه:
امروزه، شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای سازمانها از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است و مشتری به عنوان عامل کلیدی و محوری در سازمانها تلقی شده و جهتگیری کلیه اهداف، استراتژیها و منابع سازمانی حول محور جذب و نگهداری مشتریان سودآور میباشد. لذا موضوع حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای شرکتهایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند به عنوان یک چالش استراتژیک مطرح بوده و هزینههای بسیاری را نیز برای درک و شناخت مفهوم و دستیابی به راهکارهای کاربردی برای تقویت آن صرف مینمایند، چرا که با شدت گرفتن رقابت و نزدیک شدن سطح کیفی و کمی محصولات و خدمات که در حوزه انتخابی مشتریان قرار دارد، ارائه محصولات یا خدماتی که بتواند مورد توجه مشتریان قرار گرفته و آنها را مشتری دائمی سازمان نماید، امری حیاتی و ضروری تلقی میگردد.
در این فصل، کلیات تحقیق که در این فصل کلیات تحقیق شامل، بیان مسأله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف، فرضیهها، قلمرو تحقیق (مکانی، زمانی، موضوعی)، متغیرهای تحقیق (مستقل و وابسته) و تعریف عملیاتی متغیرها میباشد، مطرح میگردد.